من از خجالت گرم گناه لبريزم من از تغافل عفو اله لبريزم بجز شكست ندارد نتيجه كردارم تلاش جاهلم از اشت

من از خجالت گرم گناه لبريزم من از تغافل عفو اله لبريزم بجز شكست ندارد نتيجه كردارم تلاش جاهلم از اشت

من از خجالت گرم گناه لبريزم من از تغافل عفو اله لبريزم بجز شكست ندارد نتيجه كردارم تلاش جاهلم از اشت

من از خجالت گرم گناه لبريزم من از تغافل عفو اله لبريزم بجز شكست ندارد نتيجه كردارم تلاش جاهلم از اشت

من از خجالت گرم گناه لبريزم من از تغافل عفو اله لبريزم بجز شكست ندارد نتيجه كردارم تلاش جاهلم از اشت
من از خجالت گرم گناه لبريزم من از تغافل عفو اله لبريزم بجز شكست ندارد نتيجه كردارم تلاش جاهلم از اشت
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
من از خجالت گرم گناه لبريزم من از تغافل عفو اله لبريزم بجز شكست ندارد نتيجه كردارم تلاش جاهلم از اشت
من از خجالت گرم گناه لبريزم
من از تغافل عفو اله لبريزم
بجز شكست ندارد نتيجه كردارم
تلاش جاهلم از اشتباه لبريزم
بجز ندامت ازاين سينه بر نمى‏خيزد
غبار آينه هستم ز آه لبريزم
كسى كه همسفرم شد به درد سر افتاد
مسير غفلتم از كوره راه لبريزم
نگاه منتظرم از اميد سرشارم
اميد منتظرم از نگاه لبريزم
نوشته‏اند مرا سرنوشت يوسف شهر
ز نابرادرى و گرگ و چاه لبريزم

تعداد بازديد : 121
پنجشنبه 05 مرداد 1391 ساعت: 10:39
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف