مناجات با خدا-استقبال ماه رمضان روزه‌داران! مه خدایم من با شما یار آشنایم من ماه تسبیح و ذکر و ص

مناجات با خدا-استقبال ماه رمضان روزه‌داران! مه خدایم من با شما یار آشنایم من ماه تسبیح و ذکر و ص

مناجات با خدا-استقبال ماه رمضان روزه‌داران! مه خدایم من با شما یار آشنایم من ماه تسبیح و ذکر و ص

مناجات با خدا-استقبال ماه رمضان روزه‌داران! مه خدایم من با شما یار آشنایم من ماه تسبیح و ذکر و ص

مناجات با خدا-استقبال ماه رمضان روزه‌داران! مه خدایم من با شما یار آشنایم من ماه تسبیح و ذکر و ص
مناجات با خدا-استقبال ماه رمضان روزه‌داران! مه خدایم من با شما یار آشنایم من ماه تسبیح و ذکر و ص
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
مناجات با خدا-استقبال ماه رمضان روزه‌داران! مه خدایم من با شما یار آشنایم من ماه تسبیح و ذکر و ص

مناجات با خدا-استقبال ماه رمضان


روزه‌داران! مه خدایم من

با شما یار آشنایم من

ماه تسبیح و ذکر و صوم و صلات

ماه توبه، مه دعایم من

ماه وصل خدای منّانم

ماه وحی و نزول قرآنم

ماه پیدایش جمالم من

ماه دیدار ذوالجلالم من

ماه هر لحظه با خدا بودن

ماه فضل و مه کمالم من

من که فیض حضور آوردم

نـور در شهـر نــور آوردم

روزه‌داران! همه قیام کنید

تا به ماه خدا سلام کنید

ماه شب‌زنده‌داری آمده است

از مه روزه احترام کنید

عاشقانی که قدر من دانند

همـه مـاه مبـارکم خوانند

ماه نور است کسب نور کنید

نفس خود از گناه دور کنید

با خدنگ اطاعت و تقوا

چشم شیطانِ نفس، کور کنید

روح تقوا به تن مبارک‌تان

لیلةالقـدر مـن مبارک‌تان  


تعداد بازديد : 227
جمعه 30 تیر 1391 ساعت: 1:31
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف