آذين بسته شهر براي شما ولي اصلا خبر نشد ز عشق خدا ولي من دلخوشم دوباره به اين زرق و برق ها ا

آذين بسته شهر براي شما ولي اصلا خبر نشد ز عشق خدا ولي من دلخوشم دوباره به اين زرق و برق ها ا

آذين بسته شهر براي شما ولي اصلا خبر نشد ز عشق خدا ولي من دلخوشم دوباره به اين زرق و برق ها ا

آذين بسته شهر براي شما ولي اصلا خبر نشد ز عشق خدا ولي من دلخوشم دوباره به اين زرق و برق ها ا

آذين بسته شهر براي شما ولي اصلا خبر نشد ز عشق خدا ولي من دلخوشم دوباره به اين زرق و برق ها ا
آذين بسته شهر براي شما ولي اصلا خبر نشد ز عشق خدا ولي من دلخوشم دوباره به اين زرق و برق ها ا
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
آذين بسته شهر براي شما ولي اصلا خبر نشد ز عشق خدا ولي من دلخوشم دوباره به اين زرق و برق ها ا

آذين بسته شهر براي شما  ولي

اصلا خبر نشد ز عشق خدا  ولي

 

من دلخوشم دوباره به اين زرق و برق ها

اين زرق و برق ها كه ندارد صفا  ولي

 

شكر خدا كنيم كه در كوچه هاي شهر

حرف از شما شده  - آقا بيا – ولي

 

((اين جشن ها براي من آقا نمي شود))

جشن بدون تو اصلا چرا؟  ولي

 

بگذار كه ريسه ببندند برايتان

بگذار برقصند به پاي  شما ولي

 

اين انتظار به رقص و آوارز كي شود ؟

بايد دعا كنيم كه يا ربنا .... ولي  

 

ما بي خيال غيبت و روز ظهورتان

ما بي خيال ندبه و اين جمعه ها  ولي

 

گفتند مي رسي و به دنبال تو بهار

با خنده اي به گونه ي اين شيعه ها  ولي

 

يك روز مي رسي منتقم عشق ما حسين

اي تك سوار ، يوسف زهراي ما  ولي

 

احساس مي كنم كه روضه به پا شود

با صحبت از حسينِ ِتو و كربلا  ولي

 

اي كاش كه عمه زينبتان را نمي زدند

اي كاش نمي زدند به نيزه .... خدا- ولي ....

ياسر مسافر


تعداد بازديد : 115
سه شنبه 27 تیر 1391 ساعت: 17:52
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف