من سرم را نذر شاهنشاه ایران میکنم با چنین کاری خودم را اهل ایمان میکنم چونکه قرآن خدا در تو تجلی م

من سرم را نذر شاهنشاه ایران میکنم با چنین کاری خودم را اهل ایمان میکنم چونکه قرآن خدا در تو تجلی م

من سرم را نذر شاهنشاه ایران میکنم با چنین کاری خودم را اهل ایمان میکنم چونکه قرآن خدا در تو تجلی م

من سرم را نذر شاهنشاه ایران میکنم با چنین کاری خودم را اهل ایمان میکنم چونکه قرآن خدا در تو تجلی م

من سرم را نذر شاهنشاه ایران میکنم با چنین کاری خودم را اهل ایمان میکنم چونکه قرآن خدا در تو تجلی م
من سرم را نذر شاهنشاه ایران میکنم با چنین کاری خودم را اهل ایمان میکنم چونکه قرآن خدا در تو تجلی م
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
من سرم را نذر شاهنشاه ایران میکنم با چنین کاری خودم را اهل ایمان میکنم چونکه قرآن خدا در تو تجلی م

من سرم را نذر شاهنشاه ایران میکنم

با چنین کاری خودم را اهل ایمان میکنم

چونکه قرآن خدا در تو تجلی می شود

پس میان صحن تو صد ختم قرآن می کنم

بعد از آنی که شنیدم ضامن آهو شدی

چه حسودی ها به آن آهوی حیران میکنم

میزبانی مثل تو وقتی که پیدا می شود

من سراسیمه خودم را باز مهمان می کنم

من برای مهر و امضای برات کربلا

پنجره فولادتان را بوسه باران می کنم!!!


تعداد بازديد : 117
دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت: 19:00
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف