هستی من، مستی من ،یابن الزهرا یا مهدی در و دیوار قلب من شده آیینه بندان که بیایی به سر

هستی من، مستی من ،یابن الزهرا یا مهدی در و دیوار قلب من شده آیینه بندان که بیایی به سر

هستی من، مستی من ،یابن الزهرا یا مهدی در و دیوار قلب من شده آیینه بندان که بیایی به سر

هستی من، مستی من ،یابن الزهرا یا مهدی در و دیوار قلب من شده آیینه بندان که بیایی به سر

هستی من، مستی من ،یابن الزهرا یا مهدی در و دیوار قلب من شده آیینه بندان که بیایی به سر
هستی من، مستی من ،یابن الزهرا یا مهدی در و دیوار قلب من شده آیینه بندان که بیایی به سر
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
هستی من، مستی من ،یابن الزهرا یا مهدی در و دیوار قلب من شده آیینه بندان که بیایی به سر

 

هستی من، مستی من ،یابن الزهرا یا مهدی

در و دیوار قلب من شده آیینه بندان     

      که بیایی به سر گردد شب یلدای هجران

 

****

   عزیزم یار نازم دلنوازم                

      نمی دونم زهجرونت چه سازم

دوای درد ما وصل چه باشه           

           بیا دردم دوا کن چاره سازم

 

****

          دو چشمونت پیاله پر زمی بین       

       دو زلفونت خراج ملک ری بین

             همی وعده کنی امروز و فردا          

    نمی دونم که فردای تو کی بین

 

****

        مژده یاران حبیب جان آمد        

 مهدی صا حب الز مان آمد

  رخش هویدا شد 

  جهان مصفا شد

 سبو بده سا قی

سرور زهرا شد

     یا مولانا مهدی      

  ****

 

   هر جا صوت ترانه می آید     

آوایی عاشقانه می آید

جهان شده شادش

  گدای امدادش  

  فلک به رقص آمد 

  ز شام میلادش

  یا مولانا مهدی      

****

          آید هر سو ندای یا مهدی       

   گلبانگ جان فزای یا مهدی

       صدای عشق آمد      

 جلای عشق آمد  

 بشارت ای یاران

   خدای عشق آمد

یا مولانا یا مهدی

 

دانلود مولودی


تعداد بازديد : 1337
یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت: 17:30
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف