قاسم نعمتی امام زمان(عج)-مناجات من از دیار حبیبم غریب افتادم بیا بیا گل نرگس برس به فریادم در ا

قاسم نعمتی امام زمان(عج)-مناجات من از دیار حبیبم غریب افتادم بیا بیا گل نرگس برس به فریادم در ا

قاسم نعمتی امام زمان(عج)-مناجات من از دیار حبیبم غریب افتادم بیا بیا گل نرگس برس به فریادم در ا

قاسم نعمتی امام زمان(عج)-مناجات من از دیار حبیبم غریب افتادم بیا بیا گل نرگس برس به فریادم در ا

قاسم نعمتی امام زمان(عج)-مناجات من از دیار حبیبم غریب افتادم بیا بیا گل نرگس برس به فریادم در ا
قاسم نعمتی امام زمان(عج)-مناجات من از دیار حبیبم غریب افتادم بیا بیا گل نرگس برس به فریادم در ا
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
قاسم نعمتی امام زمان(عج)-مناجات من از دیار حبیبم غریب افتادم بیا بیا گل نرگس برس به فریادم در ا

امام زمان(عج)-مناجات


من از دیار حبیبم غریب افتادم

بیا بیا گل نرگس برس به فریادم

در این زمانه ی غربت تو تکیه گاه منی

ز لطف و مرحمت خویش کن تو امدادم

تمام زندگی من تصدق سر توست

وجود خویش همه نذر نام تو دادم

همیشه گریه ام از دوری شما بوده

ولی به یاد سحرگاه وصل دلشادم

خوشم اگرکه حقیرم حقیر خوبانم

اسیر موی تو هستم ز غیر آزادم

کمال عاشقی عارفانه حیرانی است

بدین اصول قدم در ره تو بنهادم

اگر مرا ز سرخویش وا کنی چه کنم؟

شبیه یک کفی از خاک رفته بر بادم

بدین طریق بود عاقبت به خیری من

تو در میان قنوت سحر کنی یادم

قسم به اشک غریب مدینه و حرمش

من از دیارم حبیبم غریب افتادم

به خاک خونی کوچه قسم عزیز الله

دگر بیا ز سفر ای ذخیره ی الله


تعداد بازديد : 691
جمعه 15 اردیبهشت 1391 ساعت: 16:25
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف