در فراق یار همین که با تو بمانم برای من کافیست برای از تو سرودن صدای من کافیست خودت دعا بکن آقا که ز

در فراق یار همین که با تو بمانم برای من کافیست برای از تو سرودن صدای من کافیست خودت دعا بکن آقا که ز

در فراق یار همین که با تو بمانم برای من کافیست برای از تو سرودن صدای من کافیست خودت دعا بکن آقا که ز

در فراق یار همین که با تو بمانم برای من کافیست برای از تو سرودن صدای من کافیست خودت دعا بکن آقا که ز

در فراق یار همین که با تو بمانم برای من کافیست برای از تو سرودن صدای من کافیست خودت دعا بکن آقا که ز
در فراق یار همین که با تو بمانم برای من کافیست برای از تو سرودن صدای من کافیست خودت دعا بکن آقا که ز
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
در فراق یار همین که با تو بمانم برای من کافیست برای از تو سرودن صدای من کافیست خودت دعا بکن آقا که ز

در فراق یار

همین که با تو بمانم برای من کافیست

برای از تو سرودن صدای من کافیست

خودت دعا بکن آقا که زود برگردی

نگو برای ظهورت دعای من کافیست

به درگه که روم من برای بخشش خویش

برای توبه نمودن خدای من کافیست

ز من مپرس عزیزم چرا تو می گریی

برای بارش چشمم جفای من کافیست

بس است جور کشیدن ز دست من آقا

همین گریه نمودی به جای من کافیست

چرا تمام وجودت فدای من شده است

همین که اشک بریزی به پای من کافیست

بهای من شده مهر و ولایتت آقا

برای خلقت قلبم بهای من کافیست

سروده جعفر ابوالفتحی

بزرگترین وبلاگ اشعار مذهبی

www.harame-shah.rozblog.com

 


تعداد بازديد : 135
چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت: 18:25
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف