من آن مرغ عشقم که در بند گیرم به دام سر زلف یارم اسیرم اگر لحظه ای غافل از یار گردم در آن لحظه بی ش

من آن مرغ عشقم که در بند گیرم به دام سر زلف یارم اسیرم اگر لحظه ای غافل از یار گردم در آن لحظه بی ش

من آن مرغ عشقم که در بند گیرم به دام سر زلف یارم اسیرم اگر لحظه ای غافل از یار گردم در آن لحظه بی ش

من آن مرغ عشقم که در بند گیرم به دام سر زلف یارم اسیرم اگر لحظه ای غافل از یار گردم در آن لحظه بی ش

من آن مرغ عشقم که در بند گیرم به دام سر زلف یارم اسیرم اگر لحظه ای غافل از یار گردم در آن لحظه بی ش
من آن مرغ عشقم که در بند گیرم به دام سر زلف یارم اسیرم اگر لحظه ای غافل از یار گردم در آن لحظه بی ش
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
من آن مرغ عشقم که در بند گیرم به دام سر زلف یارم اسیرم اگر لحظه ای غافل از یار گردم در آن لحظه بی ش

من آن مرغ عشقم که در بند گیرم
به دام سر زلف یارم اسیرم


اگر لحظه ای غافل از یار گردم
در آن لحظه بی شک بمیرم بمیرم


منم شهره شهر در عشق ورزی
شنو وصف معشوقه را از نفیرم


به جز مقصد دوست راهی نپویم
نباشد به غیر از طریقش مسیرم


دلم تنگ تنگ است از هجر دلدار
همان یار که او هست خیر کثیرم


به جز آن سفر کرده یاری ندارم
و در آرزویش گدایی فقیرم


اگر او نباشد گدایم گدایم
ولی در کنارش امیرم امیرم

منبع اشک شفق


تعداد بازديد : 269
پنجشنبه 17 فروردین 1391 ساعت: 15:34
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف