در فراق یار نگاه می کنی مرا تویی که عاشقانه ای به پشت درب قلب من پیام عارفانه ای نگاه می کنم تو را ب

در فراق یار نگاه می کنی مرا تویی که عاشقانه ای به پشت درب قلب من پیام عارفانه ای نگاه می کنم تو را ب

در فراق یار نگاه می کنی مرا تویی که عاشقانه ای به پشت درب قلب من پیام عارفانه ای نگاه می کنم تو را ب

در فراق یار نگاه می کنی مرا تویی که عاشقانه ای به پشت درب قلب من پیام عارفانه ای نگاه می کنم تو را ب

در فراق یار نگاه می کنی مرا تویی که عاشقانه ای به پشت درب قلب من پیام عارفانه ای نگاه می کنم تو را ب
در فراق یار نگاه می کنی مرا تویی که عاشقانه ای به پشت درب قلب من پیام عارفانه ای نگاه می کنم تو را ب
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
در فراق یار نگاه می کنی مرا تویی که عاشقانه ای به پشت درب قلب من پیام عارفانه ای نگاه می کنم تو را ب

در فراق یار

نگاه می کنی مرا تویی که عاشقانه ای

به پشت درب قلب من پیام عارفانه ای

نگاه می کنم تو را به چشم دل عزیز دل

برای صید عشق هم تو بهترین بهانه ای

نگاه می کنی مرا ، تمام آرزوی من

تویی که خسته از جهان و خسته از زمانه ای

کبوتر دلم فقط، هوای کربلا کند

برای کفتر دلم بیا بریز دانه ای

اگر ز من بریده ای من از تو دل نمی برم

برای مرغ بام خود، تو هم بساز لانه ای

 


تعداد بازديد : 275
جمعه 11 فروردین 1391 ساعت: 10:46
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف