زبانحال امام حسین ع با زینب کبری س می دوی سوی من ای ماه شب تار حسین وه که دیر است دگر گشت تمام کار

زبانحال امام حسین ع با زینب کبری س می دوی سوی من ای ماه شب تار حسین وه که دیر است دگر گشت تمام کار

زبانحال امام حسین ع با زینب کبری س می دوی سوی من ای ماه شب تار حسین وه که دیر است دگر گشت تمام کار

زبانحال امام حسین ع با زینب کبری س می دوی سوی من ای ماه شب تار حسین وه که دیر است دگر گشت تمام کار

زبانحال امام حسین ع با زینب کبری س می دوی سوی من ای ماه شب تار حسین وه که دیر است دگر گشت تمام کار
زبانحال امام حسین ع با زینب کبری س می دوی سوی من ای ماه شب تار حسین وه که دیر است دگر گشت تمام کار
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
زبانحال امام حسین ع با زینب کبری س می دوی سوی من ای ماه شب تار حسین وه که دیر است دگر گشت تمام کار

 

زبانحال امام حسین ع با زینب کبری س

می دوی سوی من ای ماه شب تار حسین

وه که دیر است دگر گشت تمام کار حسین

از همین گودی گودال مرا می نگری

پیش رو ی تو زند تیر به مردار حسین

تو ز تل آمدی اما سر من در گودال

گشته از پشت جدا یاور غمخوار حسین

و تو گفتی همه ی کرببلا زیبا بود

ای به شام غم جان قافله سالار حسین

 


تعداد بازديد : 119
جمعه 11 فروردین 1391 ساعت: 10:44
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف