من گدای تو و بنشسته سر راه توام عاشقم ، شیفتۀ چهرۀ دلخواه توام

من گدای تو و بنشسته سر راه توام عاشقم ، شیفتۀ چهرۀ دلخواه توام

من گدای تو و بنشسته سر راه توام عاشقم ، شیفتۀ چهرۀ دلخواه توام

من گدای تو و بنشسته سر راه توام عاشقم ، شیفتۀ چهرۀ دلخواه توام

من گدای تو و بنشسته سر راه توام عاشقم ، شیفتۀ چهرۀ دلخواه توام
من گدای تو و بنشسته سر راه توام عاشقم ، شیفتۀ چهرۀ دلخواه توام
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
من گدای تو و بنشسته سر راه توام عاشقم ، شیفتۀ چهرۀ دلخواه توام

من گدای تو و بنشسته سر راه توام                                      عاشقم ، شیفتۀ چهرۀ دلخواه توام

بندۀ غم زاده ات را به نگاهی بنواز                                   هر چه هستم ، به پناه تو بدرگاه توام

با چنین جود گدا را نتوانی راندن                                           من خود آگاه ز لطف دل آگاه توام

کس ندیده است گل از خار کشد دامن را                       ای که شد تاج سر از خاک سر راه توام

می نشاند بدلم غصۀ تو گرد ملال                                           همچون آئینه مکّدر ز غم آه توام

ای که پاک از گنهی ، سوی من آخر نگهی                            هر چه ام ، خادم تو، بندۀ الله توام

                                                             حبیب الله چایچیان (حسان )


تعداد بازديد : 185
چهارشنبه 09 فروردین 1391 ساعت: 12:41
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف