دل دیوانه من گشته گریزان امشب شده در وادی غم بی سر و سامان امشب به امیدی

دل دیوانه من گشته گریزان امشب شده در وادی غم بی سر و سامان امشب به امیدی

دل دیوانه من گشته گریزان امشب شده در وادی غم بی سر و سامان امشب به امیدی

دل دیوانه من گشته گریزان امشب شده در وادی غم بی سر و سامان امشب به امیدی

دل دیوانه من گشته گریزان امشب شده در وادی غم بی سر و سامان امشب به امیدی
دل دیوانه من گشته گریزان امشب شده در وادی غم بی سر و سامان امشب به امیدی
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
دل دیوانه من گشته گریزان امشب شده در وادی غم بی سر و سامان امشب به امیدی

دل دیوانه من گشته گریزان امشب                           شده در وادی غم بی سر و سامان امشب

به امیدی که برد ره به بیابان بقیع                            سر نهاده است به هر کوی و بیابان امشب

می رود تا که ببیند به کجا دردل خاک                        پیکر حضرت باقر شده پنهان امشب

بشتابید در آن مدفن بی شمع و چراغ                                  کند از آتش دل شمع فروزان امشب

سبط سبطین نبی با تن مجروح ز کین                                  شده بر جده خود فاطمه مهمان امشب

                                                 اثر زهر به زین تعبیه بر پیکر او

                                                 داده بر زندگی اش یکسره پایان امشب

 امشب دلت را راهی مدینه کن ، با چشم دل نگاه کن ببین بقیع زائر ندارد . امام باقر عزاداری ندارد ، قربان قبر بی شمع و چراغ تو ، امشب دل شیعیان مدینه است ، امشب هم ناله شوید باامام صادق ، امشب امام صادق کنار بستر بابا اشک می ریزد امام باقر (ع) فرمود : من امشب از دنیا می روم چون پدرم زین العابدین شربت آبی آورد و مرا به لقای حق تعالی بشارت داد1   

آی دلهای کربلائی ، امام باقر در لحظات آخر بدست حجت خدا آب می آشامد اما فدای جد مظلومش حسین ، با لب تشنه میان گودی قتلگاه ، همه با هم صدا بزنیم حسین .


1. سید مهدی شمس الدینی ، در عزای مظلومان ، ص 84 .


تعداد بازديد : 131
سه شنبه 08 فروردین 1391 ساعت: 15:23
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف