ای تجلی صفا ت همه بر تر ها چقدر سخت بود رفتن پیغمبر ها قد من خم

ای تجلی صفا ت همه بر تر ها چقدر سخت بود رفتن پیغمبر ها قد من خم

ای تجلی صفا ت همه بر تر ها چقدر سخت بود رفتن پیغمبر ها قد من خم

ای تجلی صفا ت همه بر تر ها چقدر سخت بود رفتن پیغمبر ها قد من خم

ای تجلی صفا ت همه بر تر ها چقدر سخت بود رفتن پیغمبر ها قد من خم
ای تجلی صفا ت همه بر تر ها چقدر سخت بود رفتن پیغمبر ها قد من خم
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
ای تجلی صفا ت همه بر تر ها چقدر سخت بود رفتن پیغمبر ها قد من خم

ای تجلی صفا ت همه بر تر ها                                    چقدر سخت بود رفتن پیغمبر ها

قد من خم شده تا خوش قد و بالا شده ای                پدری دردسرش نیست کم از مادر ها

پسرم می روی اما پدری هم داری                                  نظری گاه بینداز به پشت سر ها

سر راهت پسرم یک تک پا خیمه برو                         شاید آرام بگیرند کمی خوا هر ها

ماد رت نیست اگر مادر سقا هم نیست                        عمه ات هست به جای ما در ها

حال که آب ندارم برای لب تو                       بهتر این است که غارت شود انگشتر ها

آن چنان کهنه نگشته است سم مر کبها                       آنچنان کند نگشته لب خنجر ها

چه کنم با تو با و این ریخت و پا شی که شده                چه کنم با توو با بردن  این پیکر ها

آیت پخش شده آیینه پخش شده                                علی اکبر من شد علی اکبر ها

گیرم از یک طرفی نیز بلند ت کردم                          بر زمین باز بماند طرف دیگر ها


تعداد بازديد : 207
دوشنبه 07 فروردین 1391 ساعت: 13:08
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف