قاسم نعمتی حضرت زینب(س)-روضه وداع چگونه صبر کنم رفتن تو را بینم نوای واعطشا گفتن تو را بینم

قاسم نعمتی حضرت زینب(س)-روضه وداع چگونه صبر کنم رفتن تو را بینم نوای واعطشا گفتن تو را بینم

قاسم نعمتی حضرت زینب(س)-روضه وداع چگونه صبر کنم رفتن تو را بینم نوای واعطشا گفتن تو را بینم

قاسم نعمتی حضرت زینب(س)-روضه وداع چگونه صبر کنم رفتن تو را بینم نوای واعطشا گفتن تو را بینم

قاسم نعمتی حضرت زینب(س)-روضه وداع چگونه صبر کنم رفتن تو را بینم نوای واعطشا گفتن تو را بینم
قاسم نعمتی حضرت زینب(س)-روضه وداع چگونه صبر کنم رفتن تو را بینم نوای واعطشا گفتن تو را بینم
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
قاسم نعمتی حضرت زینب(س)-روضه وداع چگونه صبر کنم رفتن تو را بینم نوای واعطشا گفتن تو را بینم

حضرت زینب(س)-روضه وداع 

 

چگونه صبر کنم رفتن تو را بینم

نوای واعطشا گفتن تو را بینم

در این طرف تو صدا می زنی «انا المظلوم»

جواب...هلهلهٔ دشمن تو را بینم

بپوش زیر زره دست دوز مادر را

مباد لحظه ای عریان تن تو را بینم

چگونه معجر خود را به سر نگه دارم

چگونه لحظه جان دادن تو را بینم

کویر و این همه لاله حسین خیز و ببین

میان دشت فقط گلشن تو را بینم

شود به سمّ ستوران تن تو حلاجی

میان گرد و غبار، خرمن تو را بینم

چگونه حفظ کنم چادرم که در مقتل

به دست چند نفر جوشن تو را بینم

خدا کند که نیفتی به زیر پای کسی

به چشم خویش لگد خوردن تو را بینم


تعداد بازديد : 205
شنبه 05 فروردین 1391 ساعت: 23:23
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف