من میگم دلم غریب و بی کسه تو صفا به قلب و جون میدی من میگم یه یار با وفا میخوام تو ابالفضل رو نشو

من میگم دلم غریب و بی کسه تو صفا به قلب و جون میدی من میگم یه یار با وفا میخوام تو ابالفضل رو نشو

من میگم دلم غریب و بی کسه تو صفا به قلب و جون میدی من میگم یه یار با وفا میخوام تو ابالفضل رو نشو

من میگم دلم غریب و بی کسه تو صفا به قلب و جون میدی من میگم یه یار با وفا میخوام تو ابالفضل رو نشو

من میگم دلم غریب و بی کسه تو صفا به قلب و جون میدی من میگم یه یار با وفا میخوام تو ابالفضل رو نشو
من میگم دلم غریب و بی کسه تو صفا به قلب و جون میدی من میگم یه یار با وفا میخوام تو ابالفضل رو نشو
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
من میگم دلم غریب و بی کسه تو صفا به قلب و جون میدی من میگم یه یار با وفا میخوام تو ابالفضل رو نشو

من میگم دلم غریب و بی کسه

تو صفا به قلب و جون میدی

من میگم یه یار با وفا میخوام

تو ابالفضل رو نشون من میدی

ضریح آقام ابالفضلو ببین

چشم عاشقا رو حیرون می کنه

هنوزم دست بریده آقام

زائرای تو رو مهمون می کنه

از فراق حرم خوشگل تو

هر چه قدر ناله کنم بازم کمه

جز به عشق کربلای تو حسین

همه دنیا برام جهنمه

من میگم حیرون و شیدای توأم

که گرفتار جنونم می کنی

من میگم همین جوری عاشقتم

تو با شش گوشه دیوونم می کنی

هر کسی که عاشق فاطمه شد

نور حق تو صورتش منجلیه

آخه حک شده رو سر در بهشت

اینجا ملک عاشقای علیه


تعداد بازديد : 383
شنبه 05 فروردین 1391 ساعت: 16:54
نویسنده:
نظرات(0)
  • دسته بندی :
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف