شده ذکر لبم ذکر یارم چه کسی به جز او من ندارم همه هستی من از حسینه شده او همه کس و کارم کشته مرد

شده ذکر لبم ذکر یارم چه کسی به جز او من ندارم همه هستی من از حسینه شده او همه کس و کارم کشته مرد

شده ذکر لبم ذکر یارم چه کسی به جز او من ندارم همه هستی من از حسینه شده او همه کس و کارم کشته مرد

شده ذکر لبم ذکر یارم چه کسی به جز او من ندارم همه هستی من از حسینه شده او همه کس و کارم کشته مرد

شده ذکر لبم ذکر یارم چه کسی به جز او من ندارم همه هستی من از حسینه شده او همه کس و کارم کشته مرد
شده ذکر لبم ذکر یارم چه کسی به جز او من ندارم همه هستی من از حسینه شده او همه کس و کارم کشته مرد
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
شده ذکر لبم ذکر یارم چه کسی به جز او من ندارم همه هستی من از حسینه شده او همه کس و کارم کشته مرد

شده ذکر لبم ذکر یارم

چه کسی به جز او من ندارم

همه هستی من از حسینه

شده او همه کس و کارم

کشته مرده روی او

صد لیلی و مجنون

وارث زهرا حسین

هستم به تو مدیون

شاه حسین شاه حسین

می و مستی و ساغر حسینه

دل هر دل و دلبر حسینه

همه عالمو آدم بدونن

به جهان سر و سرور حسینه

اشک دیده نوکراش از نهر فراته

چایی هر روضه اش چون آب حیاته

شده مرغ دل من هوایی

شده زائر صحن خدایی

به روی شه پر او حک شده

منم کفتر گنبد طلایی

روی سینه سینه زن

یک نقشه عشقه

یک طرف کرب وبلا

یک طرف دمشقه

یل کرب وبلا یا ابالفضل

یل عشق و وفا یا ابالفضل

با وجود تو همیشه قرصه

دل خون خدا یا ابالفضل

لحظه لحظه عمر من

در شورش و احساس

فاتح قلبم تویی یا حضرت عباس
تعداد بازديد : 145
شنبه 05 فروردین 1391 ساعت: 16:51
نویسنده:
نظرات(0)
  • دسته بندی :
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف