همیشه چشمای من ابری و بارونیه توی خونه دلم بزم روضه خونیه قلب من با هر تپش می خونه مدد حسین گفتم

همیشه چشمای من ابری و بارونیه توی خونه دلم بزم روضه خونیه قلب من با هر تپش می خونه مدد حسین گفتم

همیشه چشمای من ابری و بارونیه توی خونه دلم بزم روضه خونیه قلب من با هر تپش می خونه مدد حسین گفتم

همیشه چشمای من ابری و بارونیه توی خونه دلم بزم روضه خونیه قلب من با هر تپش می خونه مدد حسین گفتم

همیشه چشمای من ابری و بارونیه توی خونه دلم بزم روضه خونیه قلب من با هر تپش می خونه مدد حسین گفتم
همیشه چشمای من ابری و بارونیه توی خونه دلم بزم روضه خونیه قلب من با هر تپش می خونه مدد حسین گفتم
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
همیشه چشمای من ابری و بارونیه توی خونه دلم بزم روضه خونیه قلب من با هر تپش می خونه مدد حسین گفتم

همیشه چشمای من ابری و بارونیه

توی خونه دلم بزم روضه خونیه

قلب من با هر تپش می خونه مدد حسین

گفتم و بازم میگم تا دم لحد حسین

بهتر از کرب و بلا جایی پیدا نمیشه

جز کتار تو دلم دیگه شیدا نمیشه

آرزومه قبر من باشه بین الحرمین

تا قیامت سایه اش رو سرم باشه حسین

بهتر از کرب و بلا جایی پیدا نمیشه

جز کتار تو دلم دیگه شیدا نمیشه

آرزومه قبر من باشه بین الحرمین

تا قیامت سایه اش رو سرم باشه حسین

بهتره مردن اگه زندگی بی تو باشه

تو مجلست نیام همه هستیم می پاشه

قلب من با هر تپش می خونه مدد حسین

گفتم و بازم میگم تا دم لحد حسین
تعداد بازديد : 161
شنبه 05 فروردین 1391 ساعت: 16:36
نویسنده:
نظرات(0)
  • دسته بندی :
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف