باز هواییم كن،هر چی دارم ازم بگیر ،كربلاییم كن تو رو به جون مادرت،نینواییم كن،كربلاییم كن عكس كربل

باز هواییم كن،هر چی دارم ازم بگیر ،كربلاییم كن تو رو به جون مادرت،نینواییم كن،كربلاییم كن عكس كربل

باز هواییم كن،هر چی دارم ازم بگیر ،كربلاییم كن تو رو به جون مادرت،نینواییم كن،كربلاییم كن عكس كربل

باز هواییم كن،هر چی دارم ازم بگیر ،كربلاییم كن تو رو به جون مادرت،نینواییم كن،كربلاییم كن عكس كربل

باز هواییم كن،هر چی دارم ازم بگیر ،كربلاییم كن تو رو به جون مادرت،نینواییم كن،كربلاییم كن عكس كربل
باز هواییم كن،هر چی دارم ازم بگیر ،كربلاییم كن تو رو به جون مادرت،نینواییم كن،كربلاییم كن عكس كربل
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
باز هواییم كن،هر چی دارم ازم بگیر ،كربلاییم كن تو رو به جون مادرت،نینواییم كن،كربلاییم كن عكس كربل

باز هواییم كن،هر چی دارم ازم بگیر ،كربلاییم كن

تو رو به جون مادرت،نینواییم كن،كربلاییم كن

عكس كربلا تو سینه قابه،دنیا بی حسین برام سرابه

حتی بهشتم بی تو عذابه،آره عذابه

اللهم الرزقنا حرم حرم، اللهم الرزقنا حرم حرم

دل فدای تو،تو گریه می كنی برام ،من برای تو

یه روز میام به كربلا ،بادعای تو، به هوای تو

از تو چیزی جز كرم ندیدم،جز خوبی از این علم ندیدم

هیج جا بهتر از حرم ندیدم

اللهم الرزقنا حرم حرم، اللهم الرزقنا حرم حرم

بی تو دلگیرم ،بی تو خدا می دونه از،زندگی سیرم

هرجاشبه جمعه برات، روضه می گیرم،بی تو میمیرم

هرجا روضته عرش برینه،زهرا مادرت سفره می چینه

چاییت به دست ام البنینه

اللهم الرزقنا حرم حرم، اللهم الرزقنا حرم حرم
تعداد بازديد : 853
شنبه 05 فروردین 1391 ساعت: 16:28
نویسنده:
نظرات(0)
  • دسته بندی :
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف