حسین ای خسرو خوبان ، شها التوبه التوبه ایا سلطان مظلومان ، شها التوبه التوبه الا ا

حسین ای خسرو خوبان ، شها التوبه التوبه ایا سلطان مظلومان ، شها التوبه التوبه الا ا

حسین ای خسرو خوبان ، شها التوبه التوبه ایا سلطان مظلومان ، شها التوبه التوبه الا ا

حسین ای خسرو خوبان ، شها التوبه التوبه ایا سلطان مظلومان ، شها التوبه التوبه الا ا

حسین ای خسرو خوبان ، شها التوبه التوبه ایا سلطان مظلومان ، شها التوبه التوبه الا ا
حسین ای خسرو خوبان ، شها التوبه التوبه ایا سلطان مظلومان ، شها التوبه التوبه الا ا
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
حسین ای خسرو خوبان ، شها التوبه التوبه ایا سلطان مظلومان ، شها التوبه التوبه الا ا

حسین ای خسرو خوبان ، شها التوبه التوبه                  ایا سلطان مظلومان ، شها التوبه التوبه

الا ای مظهر یکتا ، به حق سید بطحا                              به حق مادرت زهرا ، شها التوبه التوبه

حسین ای سبط پیغمبر ، حسین ای زادة حیدر              به حق شافع محشر ، شها التوبه التوبه

اگر ره بر تو سد کردم ، به حق خویش بد کردم                عدو را گر مدد کردم ، شها التوبه التوبه

به عباس علمدارت ، به خون پاک انصارت                           بیاران وفادارت ، شها التوبه التوبه

شها بین سوز آه من ، نگر حال تباه من                      تو بگذر از گناه من ، شها التوبه التوبه

من آن حرّ پشیمانم ، به کار خویش حیرانم                ز فعل خود پشیمانم ، شها التوبه التوبه

اگر راه تو را بستم ، دل زار تو را خستم                     مبر از دامنت دستم ، شها التوبه التوبه

به حق خالق اکبر ، به حق عصمت داور                    پشیمانم من مضطر ، شها التوبه التوبه

تو نور پاک یزدانی ، شهید راه قرآنی                    شفاعت کن ز مردانی ، شها التوبه التوبه


تعداد بازديد : 1163
سه شنبه 01 فروردین 1391 ساعت: 22:12
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف