اصحاب امام حسین(ع)-جناب حر ریاحی از دور تو را دیده ، پسندیده امیر ساعاتِ خطیری شده ساعات اخیر دل دل نکن اینقدر ، زمان کوتاه است ای حرِّ دلم !

اصحاب امام حسین(ع)-جناب حر ریاحی از دور تو را دیده ، پسندیده امیر ساعاتِ خطیری شده ساعات اخیر دل دل نکن اینقدر ، زمان کوتاه است ای حرِّ دلم !

اصحاب امام حسین(ع)-جناب حر ریاحی از دور تو را دیده ، پسندیده امیر ساعاتِ خطیری شده ساعات اخیر دل دل نکن اینقدر ، زمان کوتاه است ای حرِّ دلم !

اصحاب امام حسین(ع)-جناب حر ریاحی از دور تو را دیده ، پسندیده امیر ساعاتِ خطیری شده ساعات اخیر دل دل نکن اینقدر ، زمان کوتاه است ای حرِّ دلم !

اصحاب امام حسین(ع)-جناب حر ریاحی از دور تو را دیده ، پسندیده امیر ساعاتِ خطیری شده ساعات اخیر دل دل نکن اینقدر ، زمان کوتاه است ای حرِّ دلم !
اصحاب امام حسین(ع)-جناب حر ریاحی از دور تو را دیده ، پسندیده امیر ساعاتِ خطیری شده ساعات اخیر دل دل نکن اینقدر ، زمان کوتاه است ای حرِّ دلم !
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
اصحاب امام حسین(ع)-جناب حر ریاحی از دور تو را دیده ، پسندیده امیر ساعاتِ خطیری شده ساعات اخیر دل دل نکن اینقدر ، زمان کوتاه است ای حرِّ دلم !

اصحاب امام حسین(ع)-جناب حر ریاحی

 

از دور تو را دیده ، پسندیده امیر

ساعاتِ خطیری شده ساعات اخیر

دل دل نکن اینقدر ، زمان کوتاه است

ای حرِّ دلم ! سریع تصمیم بگیر

 

زهرا بشری موحد

 


تعداد بازديد : 347
یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت: 6:01
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف