تنها عزادار ای سید و سالار ما ای یاور و غمخوار ما تنها تو هستی یار ما یابن الحسن یا بن ا

تنها عزادار ای سید و سالار ما ای یاور و غمخوار ما تنها تو هستی یار ما یابن الحسن یا بن ا

تنها عزادار ای سید و سالار ما ای یاور و غمخوار ما تنها تو هستی یار ما یابن الحسن یا بن ا

تنها عزادار ای سید و سالار ما ای یاور و غمخوار ما تنها تو هستی یار ما یابن الحسن یا بن ا

تنها عزادار ای سید و سالار ما ای یاور و غمخوار ما تنها تو هستی یار ما یابن الحسن یا بن ا
تنها عزادار ای سید و سالار ما ای یاور و غمخوار ما تنها تو هستی یار ما یابن الحسن یا بن ا
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
تنها عزادار ای سید و سالار ما ای یاور و غمخوار ما تنها تو هستی یار ما یابن الحسن یا بن ا

ای سید و سالار ما ای یاور و غمخوار ما           تنها تو هستی یار ما یابن الحسن یا بن الحسن 2

یابن الحسن یا بن الحسن 2

کی می کنی یادی ز من ، افتاده ام اندر محن      هم در سفر هم در حضر ای جان من جانان من

یابن الحسن یا بن الحسن 2

مونس و یار من تویی باغ بهار من تویی               دار و ندار من تویی تو آگهی از حال من

یابن الحسن یا بن الحسن 2

دندان پر خون نبی محراب گلگون علی              طشت پر خون حسن ، گوید به صد سوز و محن

یابن الحسن یا بن الحسن 2

تا کی  ز یاد جدّ خود اشک از بصر جاری کنی          تا کی به یاد عمه ات از سوز دل زاری کنی

در بین ما باشی ولی تنها عزاداری کنی                          باشد فدایت جان من

یابن الحسن یا بن الحسن 2



تعداد بازديد : 677
دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت: 19:46
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف