تو خواهر غریب من بیا مرا بکن کفن

تو خواهر غریب من بیا مرا بکن کفن

تو خواهر غریب من بیا مرا بکن کفن

تو خواهر غریب من بیا مرا بکن کفن

تو خواهر غریب من بیا مرا بکن کفن
تو خواهر غریب من بیا مرا بکن کفن
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
تو خواهر غریب من بیا مرا بکن کفن

تو خواهر غریب من بیا مرا بکن کفن

مانده برای من فقط  لباس کهنه ای به تن

دویدنت به سمت من قبول حق قبول حق

ولی تو دیر آمدی سری ندارد این بدن

 

 ز من برای تو عزیز فقط دو چیز مانده است

یکی سه ساله و یکی امام پر غم و محن

قدت شده خمیده و سپید گشته موی تو

برای تو عجیب نیست شبیه مادرت شدن

تمام بار عشق را کشیده ای به دوش خویش

به چشم من مکن نگاه که تار گشته چشم من

و چشم تو به کعب نی، به سیلی و به رأس نی

و هر چه زد تو را تو باز، بگو بزن بگو بزن

سروده جعفر ابوالفتحی


تعداد بازديد : 671
پنجشنبه 19 آبان 1390 ساعت: 10:39
نویسنده:
نظرات(12)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1396/02/14 و 11:59 دقیقه ارسال شده است

محمد

سلام دوست عزيز
با تشکر از سايت خوبتون؛ يه عرضي داشتم خدمتتون
نمي خوام تبليغي کنم، نمي خوام حرف هاي دروغ بگم، صادقانه ميگم حرف هامو تصميم با خودتون
واسه کسب درآمدتون يه سيستم پاپ آپ ميخوام معرفي کنم، خب بعد از عضويت در اين سايت چه چيزي بدست مياريم؟ چه تفاوت هايي داره؟ و به چه دردي ميخوره؟
اول اينکه شما با عضويت در اين سايت 5000 ريال هديه دريافت مي کنين، دوم اينکه به صورت همزمان مي تونين هم از پاپ باکس و هم از پاپ آپ استفاده کنيد و درآمد داشته باشين، براي هر آي پي هم 60 ريال به موجوديتون اضافه ميشه، سوم اينکه تصويه حساب منظم روزانه داره، حد نصاب برداشت پولتون هم فقط 10 هزار تومان هست؛ من در اين سايت در تاريخ 10 اسفند 1393 ثبت نام کردم شايد قبل تر ولي اولين تراکنش من مربوط به همين تاريخ هست:
---------------
افزايش 157,000 ريال شارژ آنلاين حساب کاربري - شناسه تراکنش : 30 10 اسفند 1393
---------------
(بيش از دوساله دارم خودم استفاده مي کنم و در اين دو سال درآمدم بالاي چند ميليون تومان بوده و بدون هيچ مشکلي پداخت شده واسم، و اينکه من يکي از اولين کاربران اين سايت بودم، واقعا بهتر از اين سايت جاي ديگه اي پيدا نمي کنين، من فقط معرفي مي کنم تصميم با خودتون)

براي مثال شما اگه روزي 1000 آي پي داشته باشين ميشه روزي 6000 تومان کسب درآمد بدون هيچ زحمتي، که در ماه 180000 تومان درآمد خواهي داشت (راستي بنده خودم از برخي سايت ها با پورسانت بيشتر از اين سايت هم کار کردم ولي هيچکدومشون پولم رو پرداخت نکردن، پس به بالا بودن پورسانت فکر نکنين که ضرر مي کنين؛ اين مقدار پورسانتي که اين سايت ميده استاندارد کل کشور هست)
براي عضويت هم مي تونيد از سايت زير وارد بشيد:
http://zip.wser.ir/manoto
همين لينک رو در بخش آدرس مرورگر کپي کنين
ممنون که وقت گذاشتين موفق باشين و خدانگهدار


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف