بچه در رحم با من حرف می زند(روضه حضرت زهرا(س)) سلام بر مدینه و روضه ی روح پرورش

بچه در رحم با من حرف می زند(روضه حضرت زهرا(س)) سلام بر مدینه و روضه ی روح پرورش

بچه در رحم با من حرف می زند(روضه حضرت زهرا(س)) سلام بر مدینه و روضه ی روح پرورش

بچه در رحم با من حرف می زند(روضه حضرت زهرا(س)) سلام بر مدینه و روضه ی روح پرورش

بچه در رحم با من حرف می زند(روضه حضرت زهرا(س)) سلام بر مدینه و روضه ی روح پرورش
بچه در رحم با من حرف می زند(روضه حضرت زهرا(س)) سلام بر مدینه و روضه ی روح پرورش
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
بچه در رحم با من حرف می زند(روضه حضرت زهرا(س)) سلام بر مدینه و روضه ی روح پرورش

سلام بر مدینه و روضه ی روح پرورش                       سلام بر مدینه ومسجد  و قبر و منبرش

سلام برمدینه و فاطمه مطهرش                              سلام بر مدینه و بقیع حُزن آورش

پیغمبر یک روز وارد خانه شد . دید خدیجه دارد با کسی سخن می گوید فرمود : خدیجه جان با کی حرف می زدی ؟ کسی که تو خانه نیست عرضه داشت یا رسول الله ، اَلجَنینُ الّذی فی بَطن تِحَدِّ ثُنی . یؤنُسنی . یا رسول الله بچه ای که در رحم دارم با من حرف می زند ،مونس من شده ، همدم من است ، می گوید :

غم مخور مادر که غمخوارت منم                 این جهان و آن جهان یارت منم

فرمود : خدیجه ، جبرئیل به من خبر داده او دختر است خدا نسل مرا از وی قرار می دهد1 امّا یک روز هم پیغمبر وارد خانه فاطمه شد دید زهرا تو حجره ی خلوت با یکی کسی حرف می زند بابا بگو با که داری حرف می زنی ؟

عرضه داشت بابا ، بچه میان رحم انیس من ِ،اما گاهی حرفهایی می زند دلم را آتش می زند ، بابا یک روز صدا می زند انا الغریب ، یک روز صدا می زند انا المظلوم ، یک روز صدا می زند انا العطشان ، فرمود فاطمه جان بچه ات پسر است اسمش حسین است واقعه کربلا پیش می آید حسین تو را بین دو نهر آب ، با لب تشنه می کشند .


1.مجموعه مقالات الزهرا ، مقاله علامه سید عبدالرزاق مقرم ،ص 233 – 234  محلاتی ، زندگانی حضرت فاطمه علیها السّلام ص 10 .


تعداد بازديد : 521
پنجشنبه 25 اسفند 1390 ساعت: 10:26
نویسنده:
نظرات(0)
  • دسته بندی :
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف