حضرت زهرا س

حضرت زهرا س

حضرت زهرا س

حضرت زهرا س

حضرت زهرا س
حضرت زهرا س
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
حضرت زهرا س

حضرت زهرا(س)-شهادت

 

تو، با منی از این پس و تنها همین بس است

این سهمم از تمام زمان و زمین بس است

تو با منی و هر نفست هستی مرا

تا لحظهْ لحظه نفس واپسین بس است

سهم من از بهشت تویی کوثر زلال!

اینکه به آیه های تو دارم یقین، بس است

دست تو در دو دست تهیدست من، چه خوب!

این گنج بی مضایقه در آستین بس است

قلب مرا که از همه خاک خسته بود

پرواز با تو ای پری نازنین بس است

در کلبه محقر من نه! چراغ نیست

رخسار ماهتاب تو ای مه جبین بس است

ای روزگار! سهم من از خار زار تو

یک شاخه گل شده است که بیخار، این بس است


تعداد بازديد : 187
پنجشنبه 18 اسفند 1390 ساعت: 9:44
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف