مناجات با خدا

مناجات با خدا

مناجات با خدا

مناجات با خدا

مناجات با خدا
مناجات با خدا
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
مناجات با خدا

مناجات با خدا

 

بسته به زنجیر گنه پای من

 وای من و وای من و وای من!

وای! به محشر اگر افشا کنند

جرم مرا یک سره اعضای من

آه ز بگذشته و آینده‌ام

وای به دنیا و به عقبای من

روی به سوی تو کنم با چه رو؟

غرق گناه است سراپای من

پشت من از بار گنه شد دو تا

عفو کن ای خالق یکتای من!

خالق من! گر تو نبخشی مرا

نیست به جز قعر سَقَر جای من

وای به روزی که عیان می‌شود

جرم من از دیدن سیمای من

هر چه کنی دور مکن از درت

از تو همین است تمنّای من

هستی من هست ولای علی

جرم مرا بخش به مولای من

«میثم» بی‌برگ و نوایم که هست

مهر علی حاصل فردای من


تعداد بازديد : 317
یکشنبه 07 اسفند 1390 ساعت: 17:54
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف