ای عمو من هواییت هستم

ای عمو من هواییت هستم

ای عمو من هواییت هستم

ای عمو من هواییت هستم

ای عمو من هواییت هستم
ای عمو من هواییت هستم
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
ای عمو من هواییت هستم

ای عمو من هواییت هستم
بعد اصغر فداییت هستم

از علیِ تو کم ندارم من
روی دست تو جان سپارم من

تا تو را بین دشمنان دیدم
دست در دست عمه لرزیدم

تا صدای تو را شنیدم من
یا حسن گفته و دویدم من

دیدمت که زپای بنشستی
صید گرگ درنده ای هستی

دیدمت روی خاک افتادی
تشنه و سینه چاک افتادی

باید از بهر تو کنم کاری
خون زاعضای تو شده جاری
--
یک طرف حرمله کمین کرده
قصد جان تو نازنیین کرده

عده ای بر حرم نظر دارند

عده ای تیغ از کف افکندند
تو زمین خورده ای و می خندند

گرچه من کوچکم ولی مَردم
از تو هرگز جدا نمی گردم

همچو زهرا سپر کنم دستم
فاطمه مذهبم اگر مستم


تعداد بازديد : 0
یکشنبه 12 شهریور 1402 ساعت: 16:43
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف