سرباز آخر من، اصغر من، دلخوشی بابا

سرباز آخر من، اصغر من، دلخوشی بابا

سرباز آخر من، اصغر من، دلخوشی بابا

سرباز آخر من، اصغر من، دلخوشی بابا

سرباز آخر من، اصغر من، دلخوشی بابا
سرباز آخر من، اصغر من، دلخوشی بابا
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سرباز آخر من، اصغر من، دلخوشی بابا


سرباز آخر من، اصغر من، دلخوشی بابا
آتش زد بر جگرم، ای پسرم، تلظی لبها

بر سر دستان پدر، می درخشد پیکر تو
خیره چشم حرمله بر، روشنی حنجر تو

چه شد در آن لحظه، دگر نمی دانم
فقط پر از خون شد، میان دستانم

بر روی دست پدر، این همه پرپر مزن
مانده بر گونه تو، خون تو و اشک من

محمد مهدی سیار


تعداد بازديد : 19
جمعه 30 تیر 1402 ساعت: 23:46
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف