مناجات با خدا

مناجات با خدا

مناجات با خدا

مناجات با خدا

مناجات با خدا
مناجات با خدا
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
مناجات با خدا

مناجات با خدا

 

گفتند ماه رحمت و مهمانی خداست

مانند یک غریبه به بزم خدا شدم

حتماً شنیده ای که مهمان حبیب اوست

این هم ببین ز خیل حبیبان جدا شدم

شب ها یکی یکی سحر و من به خواب ناز

دل خوش به مزد خواب  همین روزه ها  شدم

افطارها  زفرط عطش هول کردم و....

...غافل ز تشنگی شه کربلا شدم

توفیق شد یکی دو سه آیه ریا کنم

شبها ولی به حسرت یک ربنا شدم

من با خدا غریبه شدم، یا که او ز قهر....

... رو از دلم گرفته و تحبس دعا شدم؟

من پشت در نشسته، خدا را چه دیده ای

در وا شد و میان کرم خانه جا شدم

اصلا عجیب نیست که راهم نمی دهد

من کی گدای قصه ی شاه و گدا شدم


تعداد بازديد : 172
شنبه 06 اسفند 1390 ساعت: 18:20
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف