ساکتـم اما پُر از فریـادها عاشقم در \"هیئت فرهادها\" بال من را هم کمی ترمیم کن تا نگردم طُعمه صیّاده

ساکتـم اما پُر از فریـادها عاشقم در \"هیئت فرهادها\" بال من را هم کمی ترمیم کن تا نگردم طُعمه صیّاده

ساکتـم اما پُر از فریـادها عاشقم در \"هیئت فرهادها\" بال من را هم کمی ترمیم کن تا نگردم طُعمه صیّاده

ساکتـم اما پُر از فریـادها عاشقم در \"هیئت فرهادها\" بال من را هم کمی ترمیم کن تا نگردم طُعمه صیّاده

ساکتـم اما پُر از فریـادها عاشقم در \"هیئت فرهادها\" بال من را هم کمی ترمیم کن تا نگردم طُعمه صیّاده
ساکتـم اما پُر از فریـادها عاشقم در \"هیئت فرهادها\" بال من را هم کمی ترمیم کن تا نگردم طُعمه صیّاده
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
ساکتـم اما پُر از فریـادها عاشقم در "هیئت فرهادها" بال من را هم کمی ترمیم کن تا نگردم طُعمه صیّاده

ساکتـم اما پُر از فریـادها

عاشقم در "هیئت فرهادها"

بال من را هم کمی ترمیم کن

تا نگردم طُعمه صیّادها

وای اگر دور از تو باشم لحظه ای

عاقبت میگردم از شیّادها

لحظه مُردن کنار من بمان

لحظه ای که میروم از یادها

"یا رفیق لا رفیق له " نرو

پیچ و تابم میدهند گردبادها

یا حسینِ من اگر خالص شود

فیض آن را می برند اَجدادها

من که نه، باید فدای تو شوند

"بهجت" و "طهرانی" و "حدادها"

کاش میشد پر بگیرم یک نظر

در هوایت با پَرِ پَهــپـادها....!

میثم جلالی


تعداد بازديد : 103
دوشنبه 21 تیر 1395 ساعت: 20:36
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف