دیگر بس است گریه و زاری سخن بگو از کوچه و غریبی و اشک حسن بگو نا محرمم به تو که ز من رو گرفته ای؟ بغضم

دیگر بس است گریه و زاری سخن بگو از کوچه و غریبی و اشک حسن بگو نا محرمم به تو که ز من رو گرفته ای؟ بغضم

دیگر بس است گریه و زاری سخن بگو از کوچه و غریبی و اشک حسن بگو نا محرمم به تو که ز من رو گرفته ای؟ بغضم

دیگر بس است گریه و زاری سخن بگو از کوچه و غریبی و اشک حسن بگو نا محرمم به تو که ز من رو گرفته ای؟ بغضم

دیگر بس است گریه و زاری سخن بگو از کوچه و غریبی و اشک حسن بگو نا محرمم به تو که ز من رو گرفته ای؟ بغضم
دیگر بس است گریه و زاری سخن بگو از کوچه و غریبی و اشک حسن بگو نا محرمم به تو که ز من رو گرفته ای؟ بغضم
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
دیگر بس است گریه و زاری سخن بگو از کوچه و غریبی و اشک حسن بگو نا محرمم به تو که ز من رو گرفته ای؟ بغضم

دیگر بس است گریه و زاری سخن بگو
از کوچه و غریبی و اشک حسن بگو
نا محرمم به تو که ز من رو گرفته ای؟
بغضم شکست فاطمه حرفی بزن بگو

نه سال مرد تو بودم من نبوده ام؟
حالا بیا و درد دلت را به من بگو
بغضی عجیب داری و حرفی نمیزنی
خسته شدی ز من؟نه پس دل نکن بگو
پشتم شکست فاطمه جانم در این سه ماه
از درد استخوان و ز دردهای تن بگو
لکنت زبان گرفته حسن گریه میکند
بی من میان کوچه…حرفی نزن نگو
طاقت ندارم ای همه ی طاقت علی
حالا به خاطرم سخن دل شکن نگو
بین بگو مگوها جان داد حیدرت
امشب بیا به خاطر من از کفن نگو

حسین خیران

 

کانال تلگرام سایت حرم شاه :

https://telegram.me/harameshah2

 


تعداد بازديد : 205
یکشنبه 02 اسفند 1394 ساعت: 14:00
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف