شهادت حضرت امام حسن عسگری علیه السلام ای به قربان جمالت یا امام عسگری پر زند دل در هوایت یا امام عس

شهادت حضرت امام حسن عسگری علیه السلام ای به قربان جمالت یا امام عسگری پر زند دل در هوایت یا امام عس

شهادت حضرت امام حسن عسگری علیه السلام ای به قربان جمالت یا امام عسگری پر زند دل در هوایت یا امام عس

شهادت حضرت امام حسن عسگری علیه السلام ای به قربان جمالت یا امام عسگری پر زند دل در هوایت یا امام عس

شهادت حضرت امام حسن عسگری علیه السلام ای به قربان جمالت یا امام عسگری پر زند دل در هوایت یا امام عس
شهادت حضرت امام حسن عسگری علیه السلام ای به قربان جمالت یا امام عسگری پر زند دل در هوایت یا امام عس
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
شهادت حضرت امام حسن عسگری علیه السلام ای به قربان جمالت یا امام عسگری پر زند دل در هوایت یا امام عس

شهادت حضرت امام حسن عسگری علیه السلام

 

ای به قربان جمالت یا امام عسگری

پر زند دل در هوایت یا امام عسگری

آرزویم باشد آقا ، کاش من هم می شدم

خادم صحن و سرایت یا امام عسگری

من بمیرم از غم عظمای تو آقای من

میرسد هر دم صدایت یا امام عسگری

(میشوم من هم مدافع بهر دربار شما )

( تا کنم جان را فدایت یا امام عسگری )

من شدم عمری غلام روسیاه مهدی ات

تا کنم جلب رضایت یا امام عسگری مدح

 

 

 

شاعر : مجید آقاجانی ( گدای ارباب )

 

کانال تلگرام سایت حرم شاه :

https://telegram.me/harameshah2

 


تعداد بازديد : 184
دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 18:04
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف