اشعار شب اول محرم اگرکه نامه ی من محضرت بیاید چه ؟ خبر ز آمدن لشگرت بیاید چه ؟ چقدر از روی هر بام

اشعار شب اول محرم اگرکه نامه ی من محضرت بیاید چه ؟ خبر ز آمدن لشگرت بیاید چه ؟ چقدر از روی هر بام

اشعار شب اول محرم اگرکه نامه ی من محضرت بیاید چه ؟ خبر ز آمدن لشگرت بیاید چه ؟ چقدر از روی هر بام

اشعار شب اول محرم اگرکه نامه ی من محضرت بیاید چه ؟ خبر ز آمدن لشگرت بیاید چه ؟ چقدر از روی هر بام

اشعار شب اول محرم اگرکه نامه ی من محضرت بیاید چه ؟ خبر ز آمدن لشگرت بیاید چه ؟ چقدر از روی هر بام
اشعار شب اول محرم اگرکه نامه ی من محضرت بیاید چه ؟ خبر ز آمدن لشگرت بیاید چه ؟ چقدر از روی هر بام
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
اشعار شب اول محرم اگرکه نامه ی من محضرت بیاید چه ؟ خبر ز آمدن لشگرت بیاید چه ؟ چقدر از روی هر بام

اشعار شب اول محرم

 

اگرکه نامه ی من محضرت بیاید چه ؟

خبر ز آمدن لشگرت بیاید چه ؟

 

چقدر از روی هر بام سنگ میخوردم

شکستگیِ سر من سرت بیاید چه

 

هزار بار لگد خورد پیکرم اما

به زیر پای کسی پیکرت بیاید چه

 

اگر ز سه شعبه و سر نیزه ها که میسازند

یکی سراغ علی اصغرت بیاید چه

 

اذان نگفته دهانم ز مشت ها خون شد

همین بلا سر پیغمبرت بیاید چه

 

کسی به پهلوی من نیزه ای نزد اما

هجوم نیزه سوی اکبرت بیاید چه

 

کلاه خود من افتاد اگر ، فدای سرت

عمود بر سر آب آورت بیاید چه

 

نبود خواهری اینجا میان نامحرم

میان هلهله ها خواهرت بیاید چه

 

کسی به فکر جسارت به دختر من نیست

اگر که زجر پی دخترت بیاید چه

 

اجرا شده توسط حاج منصور ارضی در دعای عرفه 94


تعداد بازديد : 343
چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت: 11:35
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف