امام رضا(ع)-مدح و مناجات راهی شدم اگرچه که دعوت نداشتم غرق سوال بودم و طاقت نداشتم شک داشتم به هرچه

امام رضا(ع)-مدح و مناجات راهی شدم اگرچه که دعوت نداشتم غرق سوال بودم و طاقت نداشتم شک داشتم به هرچه

امام رضا(ع)-مدح و مناجات راهی شدم اگرچه که دعوت نداشتم غرق سوال بودم و طاقت نداشتم شک داشتم به هرچه

امام رضا(ع)-مدح و مناجات راهی شدم اگرچه که دعوت نداشتم غرق سوال بودم و طاقت نداشتم شک داشتم به هرچه

امام رضا(ع)-مدح و مناجات راهی شدم اگرچه که دعوت نداشتم غرق سوال بودم و طاقت نداشتم شک داشتم به هرچه
امام رضا(ع)-مدح و مناجات راهی شدم اگرچه که دعوت نداشتم غرق سوال بودم و طاقت نداشتم شک داشتم به هرچه
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
امام رضا(ع)-مدح و مناجات راهی شدم اگرچه که دعوت نداشتم غرق سوال بودم و طاقت نداشتم شک داشتم به هرچه

امام رضا(ع)-مدح و مناجات

 

راهی شدم اگرچه که دعوت نداشتم

غرق سوال بودم و طاقت نداشتم

شک داشتم به هرچه که آوازه ی تو بود

اصلا به زائر تو شباهت نداشتم

با یک "نیاز از همه جا مانده" توی دست

اینبار هم امید اجابت نداشتم

در لحظه ورود در آن ازدحام شوق

درد دلی شدم که نهایت نداشتم:

راهم نداد خادم تو، خاک بر دلم

می سوختم، زبان شکایت نداشتم

نام مسیح روی لبم آب می شد و

در سینه تاب آن همه حسرت نداشتم

گفتم که ساعتی بنشینم در انتظار

پشت درت نشستم و ساعت نداشتم...

خیلی گذشت تا که به قلبم خطور کرد

راهی به غیر باب جوادت نداشتم

پایم دوید پشت دلم ...رد شدیم و هیچ-

حرفی به جز سکوت رضایت نداشتم

دیدم تو را بلند تر از هر چه گفتنیست

گفتی سلام، قدرت صحبت نداشتم

مومن شدم، به چشم تو دینم خلاصه شد

غیر از نگاه لطف توحاجت نداشتم

**

بار نخست بود که در طول زندگیم

احساس بی قراری و غربت نداشتم

 

حسن اسحاقی

 


تعداد بازديد : 63
یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت: 10:09
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف