شهدای غواص ما تبار عاشقان از بام دنیا بگذریم با وجود صد خطر از بام دنیا بگذریم چون نسیم عاشقی ازگل

شهدای غواص ما تبار عاشقان از بام دنیا بگذریم با وجود صد خطر از بام دنیا بگذریم چون نسیم عاشقی ازگل

شهدای غواص ما تبار عاشقان از بام دنیا بگذریم با وجود صد خطر از بام دنیا بگذریم چون نسیم عاشقی ازگل

شهدای غواص ما تبار عاشقان از بام دنیا بگذریم با وجود صد خطر از بام دنیا بگذریم چون نسیم عاشقی ازگل

شهدای غواص ما تبار عاشقان از بام دنیا بگذریم با وجود صد خطر از بام دنیا بگذریم چون نسیم عاشقی ازگل
شهدای غواص ما تبار عاشقان از بام دنیا بگذریم با وجود صد خطر از بام دنیا بگذریم چون نسیم عاشقی ازگل
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
شهدای غواص ما تبار عاشقان از بام دنیا بگذریم با وجود صد خطر از بام دنیا بگذریم چون نسیم عاشقی ازگل

شهدای غواص

 

ما تبار عاشقان از بام دنیا بگذریم

با وجود صد خطر از بام دنیا بگذریم

چون نسیم عاشقی ازگلشن دریای خون

پیش چشم دشمنان پنهان و پیدا بگذریم

گاه هجرت تا قدمگاه شهید کربلا

با شنا در بحر خون این گونه شیدا بگذریم

در صف پیکار با اهریمن چون دیو و دد

دست بسته با میانداری زهرا بگذریم

وصف ما را در بهاران بلبلان خواندن چنین

همچو طوفان از میان سنگ خارا بگذریم

جنس ما از خاک و اب و گریه های همدلی است

همچو غواصی ز اب هفت دریا بگذریم

دست مارا دشمنت بست و به زیرخاک کرد

ما چو ماهی با شنا از دام دنیا بگذریم

در اسارت همچو زینب بوده ما را این سرود

با شهادت بحر خون را همچو موسی بگذریم

 

سید حسن جبارپورشفیعی


تعداد بازديد : 103
شنبه 31 مرداد 1394 ساعت: 9:55
نویسنده:
نظرات(1)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط مجید آقاجانی در تاریخ 1394/05/31 و 18:15 دقیقه ارسال شده است

مجید آقاجانی

ای قرار دل بیقرارم رضا/تا تویی دلبرم غم ندارم رضا (تو مسیحای من بیماری،من ندارم غیر تو غمخواری) به مشام دلم می رسد بوی تو/چه شود که شوم زاءر کوی تو(عشق روی تو در سرشت من، حرم تو باغ بهشت من) ای گل فاطمه من تورا ساءلم/بر سر زلف تو خانه کرده دلم (لحظه ی آخر جان جوادت، من مسکین را مبر از یادت) یا رضا جانم یا رضا جانم زمزمه ی عاشقانه باامام رضا ع مجید آقاجانی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف