امام مجتبی(ع)-ولادت ما سِوی شد سائلِ دستِ کریم هستی ما هست از هستِ کریم نیمه ی ماه خدا حس می کنم بر

امام مجتبی(ع)-ولادت ما سِوی شد سائلِ دستِ کریم هستی ما هست از هستِ کریم نیمه ی ماه خدا حس می کنم بر

امام مجتبی(ع)-ولادت ما سِوی شد سائلِ دستِ کریم هستی ما هست از هستِ کریم نیمه ی ماه خدا حس می کنم بر

امام مجتبی(ع)-ولادت ما سِوی شد سائلِ دستِ کریم هستی ما هست از هستِ کریم نیمه ی ماه خدا حس می کنم بر

امام مجتبی(ع)-ولادت ما سِوی شد سائلِ دستِ کریم هستی ما هست از هستِ کریم نیمه ی ماه خدا حس می کنم بر
امام مجتبی(ع)-ولادت ما سِوی شد سائلِ دستِ کریم هستی ما هست از هستِ کریم نیمه ی ماه خدا حس می کنم بر
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
امام مجتبی(ع)-ولادت ما سِوی شد سائلِ دستِ کریم هستی ما هست از هستِ کریم نیمه ی ماه خدا حس می کنم بر

امام مجتبی(ع)-ولادت

 

ما سِوی شد سائلِ دستِ کریم

هستی ما هست از هستِ کریم

نیمه ی ماه خدا حس می کنم

بر سر خود گرمی دست کریم

برجمالش ماه هم سجده کُنَد

بسکه نورش هست برجَسته ، کریم

گر درون کوچه ای شد ازدحام

رو به روی خانه بنشسته ، کریم

سیل سائل ها اگر سویش روند

کی شود از بینوا خسته ، کریم؟!

بر درِ بیت الحسن دیدم که هست

حاتم طائی تهیدستِ کریم

فاش گویم بین اسماء خدا

ذکر من گردیده پیوسته : "کریم"

خاک پای آن کسی هستم که هست

خاک پا و واله و مستِ کریم

هفت پشت من تماماً بوده اند

سینه چاک و عبد دربستِ کریم

من که باشم که دم از حیدر زنم

بر علی گردیده دلبسته ، کریم

گر دل ما هست مجنون حسین

این دل ما را گره بسته ، کریم

آخرش آن یار می آید زراه

بعد از آن دارد دو گلدسته کریم

 

مهدی علی قاسمی

 


تعداد بازديد : 59
پنجشنبه 11 تیر 1394 ساعت: 9:19
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف