زبان حال حضرت ابوالفضل العباس( ع) چشم ها از هیبت چشمم، به پیچ و تاب بودمحو چشمم، چشم ها و چشم من بر آب

زبان حال حضرت ابوالفضل العباس( ع) چشم ها از هیبت چشمم، به پیچ و تاب بودمحو چشمم، چشم ها و چشم من بر آب

زبان حال حضرت ابوالفضل العباس( ع) چشم ها از هیبت چشمم، به پیچ و تاب بودمحو چشمم، چشم ها و چشم من بر آب

زبان حال حضرت ابوالفضل العباس( ع) چشم ها از هیبت چشمم، به پیچ و تاب بودمحو چشمم، چشم ها و چشم من بر آب

زبان حال حضرت ابوالفضل العباس( ع) چشم ها از هیبت چشمم، به پیچ و تاب بودمحو چشمم، چشم ها و چشم من بر آب
زبان حال حضرت ابوالفضل العباس( ع) چشم ها از هیبت چشمم، به پیچ و تاب بودمحو چشمم، چشم ها و چشم من بر آب
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
زبان حال حضرت ابوالفضل العباس( ع) چشم ها از هیبت چشمم، به پیچ و تاب بودمحو چشمم، چشم ها و چشم من بر آب

زبان حال حضرت ابوالفضل العباس( ع)

چشم ها از هیبت چشمم، به پیچ و تاب بود
محو چشمم، چشم ها و چشم من بر آب بود

چشم گفتم،چشم دادم، چشم پوشیدم، ز آب
من سراپا چشم و چشمم جانب ارباب بود


تعداد بازديد : 131
سه شنبه 09 تیر 1394 ساعت: 10:39
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف