من خواستم برای تو باشم ولی نشد عبد تو و سرای تو باشم ولی نشد من خواستم که دل بِبُرَم از جهانیان تا ای

من خواستم برای تو باشم ولی نشد عبد تو و سرای تو باشم ولی نشد من خواستم که دل بِبُرَم از جهانیان تا ای

من خواستم برای تو باشم ولی نشد عبد تو و سرای تو باشم ولی نشد من خواستم که دل بِبُرَم از جهانیان تا ای

من خواستم برای تو باشم ولی نشد عبد تو و سرای تو باشم ولی نشد من خواستم که دل بِبُرَم از جهانیان تا ای

من خواستم برای تو باشم ولی نشد عبد تو و سرای تو باشم ولی نشد من خواستم که دل بِبُرَم از جهانیان تا ای
من خواستم برای تو باشم ولی نشد عبد تو و سرای تو باشم ولی نشد من خواستم که دل بِبُرَم از جهانیان تا ای
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
من خواستم برای تو باشم ولی نشد عبد تو و سرای تو باشم ولی نشد من خواستم که دل بِبُرَم از جهانیان تا ای


من خواستم برای تو باشم ولی نشد
عبد تو و سرای تو باشم ولی نشد

من خواستم که دل بِبُرَم از جهانیان
تا اینکه مبتلای تو باشم ولی نشد

بیگانه خواستم بشوم با تمام خلق
تا یار و اشنای تو باشم ولی نشد

من خواستم که در همه زندگانیم
تنها پی رضای تو باشم ولی نشد

من خواستم که. یک شبه با ترک یک گناه
مرهم به داغ های تو باشم ولی نشد

بود آرزوی من شب جمعه حسین جان
در صحن باصفای تو باشم ولی نشد

 

حسن جواهري

 

منبع : رضيع الحسين (ع)
 


تعداد بازديد : 51
یکشنبه 07 تیر 1394 ساعت: 9:37
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف