حضرت خدیجه (س)-وفات باید به پای رهبرم هستی بریزم در راه این پیغمبرم هستی بریزم هرچه خدا داده به من

حضرت خدیجه (س)-وفات باید به پای رهبرم هستی بریزم در راه این پیغمبرم هستی بریزم هرچه خدا داده به من

حضرت خدیجه (س)-وفات باید به پای رهبرم هستی بریزم در راه این پیغمبرم هستی بریزم هرچه خدا داده به من

حضرت خدیجه (س)-وفات باید به پای رهبرم هستی بریزم در راه این پیغمبرم هستی بریزم هرچه خدا داده به من

حضرت خدیجه (س)-وفات باید به پای رهبرم هستی بریزم در راه این پیغمبرم هستی بریزم هرچه خدا داده به من
حضرت خدیجه (س)-وفات باید به پای رهبرم هستی بریزم در راه این پیغمبرم هستی بریزم هرچه خدا داده به من
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
حضرت خدیجه (س)-وفات باید به پای رهبرم هستی بریزم در راه این پیغمبرم هستی بریزم هرچه خدا داده به من

حضرت خدیجه (س)-وفات

 

باید به پای رهبرم هستی بریزم

در راه این پیغمبرم هستی بریزم

هرچه خدا داده به من وقف رسول است

جانم فدای تار گیسوی بتول است

من مادر زهرایم و او مادر من

ام ابیها اوست یعنی دختر من

شِعبِ ابیطالب که در این راه سهل است

هستی فدای مکتب زهراست دربَست

من آرزویی در دلِ خسته ندارم

جز اینکه جان در راه زهرایم گذارم

او حقّ همسر را ادا سازد به کوچه

او با سخاوت جان به حق بازد به کوچه

در زندگی با مصطفی شد اعتقادم

حق با علی باشد علی با حق دمادم

من پای احمد پای حیدر پای زهرا

با جان و مال و هستی ام هستم خدایا

حتی از این دنیا کفن هم بر ندارم

سر از سرِ زانوی خاتم بر ندارم

بگذار من هم بی کفن باشم خدایا

یاد حسین یاد حسن باشم خدایا

بگذار تا ((مادر بزرگِ)) زینبت هم

دورِ سرِ زینب بگردد جان خاتم

من چارده معصوم را هستم فدایی

من پیشمرگم بر شهیدان خدایی

□□□

از این جهت خوانید اُمّ المومنینم

که من فداییِ امیرُ المومنینم

با آروزی روز دیدار حسینم

جان می دهم شاید شوم یار حسینم

ایکاش من نیزه ز دشمن خورده بودم

ایکاش من با تیغ و خنجر مرده بودم

ایکاش قتل صبر می شد قسمت من

یا رب تویی آگه ز قصد قربت من

***

وفات حضرت خدیجه (س)


تعداد بازديد : 69
جمعه 05 تیر 1394 ساعت: 12:33
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف