حسین جان... بنویسیم تو را عاشق ما یا معشوق..؟ کار و بارم گره خورده است فقط با معشوق من پرم سوخت و معشو

حسین جان... بنویسیم تو را عاشق ما یا معشوق..؟ کار و بارم گره خورده است فقط با معشوق من پرم سوخت و معشو

حسین جان... بنویسیم تو را عاشق ما یا معشوق..؟ کار و بارم گره خورده است فقط با معشوق من پرم سوخت و معشو

حسین جان... بنویسیم تو را عاشق ما یا معشوق..؟ کار و بارم گره خورده است فقط با معشوق من پرم سوخت و معشو

حسین جان... بنویسیم تو را عاشق ما یا معشوق..؟ کار و بارم گره خورده است فقط با معشوق من پرم سوخت و معشو
حسین جان... بنویسیم تو را عاشق ما یا معشوق..؟ کار و بارم گره خورده است فقط با معشوق من پرم سوخت و معشو
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
حسین جان... بنویسیم تو را عاشق ما یا معشوق..؟ کار و بارم گره خورده است فقط با معشوق من پرم سوخت و معشو

حسین جان...

بنویسیم تو را عاشق ما یا معشوق..؟

کار و بارم گره خورده است فقط با معشوق

من پرم سوخت و معشوقه دلش هیچ نسوخت

مشکلی نیست بسوزم سر لیلا.. معشوق

عاشقان را چه نیازی ست بغیر از معشوق

من اویسم برسانید مرا تا معشوق....

منتظر باش که یوسف بشود عاشق تو

یک زمان میشوی آخر تو زلیخا معشوق

هر کسی خوب در این خانه گدایی بکند

میشود نزد همه مردم دنیا معشوق

با گدایی تو ما منصب شاهی داریم

در کنار تو نوشتند گدا را معشوق

مهربان تر ز پدر مادر من کیست؟حسین

بخدا نیست کسی فکر من الا معشوق..

نیستم عاشق هرکس بخداوند قسم

تا خدا هست فقط زینب کبری معشوق

 

حامد جولا زاده


تعداد بازديد : 51
پنجشنبه 04 تیر 1394 ساعت: 10:35
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف