تقدیم به ساحت مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اينكه بی بی جان خودم فرزند گيلانم اما در اينجا تشنه يك قط

تقدیم به ساحت مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اينكه بی بی جان خودم فرزند گيلانم اما در اينجا تشنه يك قط

تقدیم به ساحت مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اينكه بی بی جان خودم فرزند گيلانم اما در اينجا تشنه يك قط

تقدیم به ساحت مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اينكه بی بی جان خودم فرزند گيلانم اما در اينجا تشنه يك قط

تقدیم به ساحت مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اينكه بی بی جان خودم فرزند گيلانم اما در اينجا تشنه يك قط
تقدیم به ساحت مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اينكه بی بی جان خودم فرزند گيلانم اما در اينجا تشنه يك قط
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
تقدیم به ساحت مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اينكه بی بی جان خودم فرزند گيلانم اما در اينجا تشنه يك قط
تقدیم به ساحت مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)
 
با اينكه بی بی جان خودم فرزند گيلانم
اما در اينجا تشنه يك قطره بارانم
 
آرى درست است اينكه باران زاده ام، اما
باران شما هستيد بى‌شك من بيابانم
 
در صحن آيينه خودم را مُنكسر ديدم
يك بازتاب ِ روشن از ذهن پريشانم
 
گويى كه "كَالاَنعام" يا "بَل هُم اَضَل" هستم
بايد كسى يادم بيندازد كه انسانم
 
دنبال چيزى در حريم صحن می‌گردم
دنبال يك مرهم براى زخم ِ ايمانم
 
بيهوده از شهرى به شهرى می‌روم بانو
تقدير ِ من اينجا رقم خورده ست، می‌دانم
 

محمدرضا حسین زاده بازرگانی


تعداد بازديد : 61
جمعه 29 خرداد 1394 ساعت: 13:19
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف