فقط به عشق شما چشم و گوش و لب دارم هزار باده ی شیرین تر از رجب دارم مریض و خسته و درمانده نیستم اقا بر

فقط به عشق شما چشم و گوش و لب دارم هزار باده ی شیرین تر از رجب دارم مریض و خسته و درمانده نیستم اقا بر

فقط به عشق شما چشم و گوش و لب دارم هزار باده ی شیرین تر از رجب دارم مریض و خسته و درمانده نیستم اقا بر

فقط به عشق شما چشم و گوش و لب دارم هزار باده ی شیرین تر از رجب دارم مریض و خسته و درمانده نیستم اقا بر

فقط به عشق شما چشم و گوش و لب دارم هزار باده ی شیرین تر از رجب دارم مریض و خسته و درمانده نیستم اقا بر
فقط به عشق شما چشم و گوش و لب دارم هزار باده ی شیرین تر از رجب دارم مریض و خسته و درمانده نیستم اقا بر
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
فقط به عشق شما چشم و گوش و لب دارم هزار باده ی شیرین تر از رجب دارم مریض و خسته و درمانده نیستم اقا بر

فقط به عشق شما چشم و گوش و لب دارم
هزار باده ی شیرین تر از رجب دارم
مریض و خسته و درمانده نیستم اقا
برای دیدن روی شماست تب دارم
تو اهل خاک حجازی من اهل ایرانم
اگر چه از عجمم دلبر از عرب دارم
برای عمر بدهکاریم همین کافیست
که من زخاک نجف بوسه ای طلب دارم
کنار نام تو با تو به حشر می ایم
چه کار روز قیامت به اهل شب دارم
رجب رسیده و با ذکر یا علی مولا
به جای لب به دهان خوشه ای رطب دارم

 

سید محمد جوادی


تعداد بازديد : 259
یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 ساعت: 11:50
نویسنده:
نظرات(2)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط محمد خسرو نژاد در تاریخ 1394/02/06 و 15:04 دقیقه ارسال شده است

محمد خسرو نژاد

نسیم صبح سعادت خدا کند که بیایی
رسیده شب به نهایت خدا کند که بیایی
هزار جمعه به یادت چه ندبه ها که نکردم
که ای تجلی رحمت خدا کند که بیایی
نشسته اند گروهی به ارزوی نگاهی
تویی خلاصه ی خلقت خدا کند که بیایی
رسیده جان به لب از انتظار طولانی
تسلی دل امت خدا کند که بیایی



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف