بر روی لوح زندگی من قلم زدند یک زندگی سرد برایم رقم زدند با فاطمه چه زندگی ام روبراه بود ای عمق چاه

بر روی لوح زندگی من قلم زدند یک زندگی سرد برایم رقم زدند با فاطمه چه زندگی ام روبراه بود ای عمق چاه

بر روی لوح زندگی من قلم زدند یک زندگی سرد برایم رقم زدند با فاطمه چه زندگی ام روبراه بود ای عمق چاه

بر روی لوح زندگی من قلم زدند یک زندگی سرد برایم رقم زدند با فاطمه چه زندگی ام روبراه بود ای عمق چاه

بر روی لوح زندگی من قلم زدند یک زندگی سرد برایم رقم زدند با فاطمه چه زندگی ام روبراه بود ای عمق چاه
بر روی لوح زندگی من قلم زدند یک زندگی سرد برایم رقم زدند با فاطمه چه زندگی ام روبراه بود ای عمق چاه
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
بر روی لوح زندگی من قلم زدند یک زندگی سرد برایم رقم زدند با فاطمه چه زندگی ام روبراه بود ای عمق چاه

بر روی لوح زندگی من قلم زدند

یک زندگی سرد برایم رقم زدند

با فاطمه چه زندگی ام روبراه بود

ای عمق چاه  زندگی ام را بهم زدند

ای عمق چاه همسر مظلومه ی مرا

پیش نگاه مضطر من از ستم زدند

آخر خودت بگو که من این غم کجا برم

بر روی جسم فاطمه ی من قدم زدند

شاعر:علی حسنی


تعداد بازديد : 56
چهارشنبه 05 فروردین 1394 ساعت: 13:35
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف