کنار تربت زهرا علی پیوسته می گرید ز عالم رشته ی الفت ز جان بگسسته می گرید بیاد سینه و مسمار و درب و پی

کنار تربت زهرا علی پیوسته می گرید ز عالم رشته ی الفت ز جان بگسسته می گرید بیاد سینه و مسمار و درب و پی

کنار تربت زهرا علی پیوسته می گرید ز عالم رشته ی الفت ز جان بگسسته می گرید بیاد سینه و مسمار و درب و پی

کنار تربت زهرا علی پیوسته می گرید ز عالم رشته ی الفت ز جان بگسسته می گرید بیاد سینه و مسمار و درب و پی

کنار تربت زهرا علی پیوسته می گرید ز عالم رشته ی الفت ز جان بگسسته می گرید بیاد سینه و مسمار و درب و پی
کنار تربت زهرا علی پیوسته می گرید ز عالم رشته ی الفت ز جان بگسسته می گرید بیاد سینه و مسمار و درب و پی
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کنار تربت زهرا علی پیوسته می گرید ز عالم رشته ی الفت ز جان بگسسته می گرید بیاد سینه و مسمار و درب و پی

کنار تربت زهرا علی پیوسته می گرید
ز عالم رشته ی الفت ز جان بگسسته می گرید
بیاد سینه و مسمار و درب و پیکر و زهرا
نشسته گوشه ای تنها ولی اهسته می گرید
بیاد روی نیلی و تن اغشته در خونش
چو ابر نوبهاری با دل بشکسته می گرید
گهی بهر یتیمی حسن در شیون و افغان
گهی بهر حسین ان نوگل نورسته می گرید
گهی بر ام کلثومش دهد از مهر دلداری
گهی بر حال زار زینب دلخسته می گرید
دل ژولیده محزون شده از این مصیبت خون
کز این ماتم بسان طایر پربسته می گرید

 

مرحوم حسن فرحبخش ژولیده نیشابوری


تعداد بازديد : 367
جمعه 22 اسفند 1393 ساعت: 10:19
نویسنده:
نظرات(3)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط لاابل در تاریخ 1393/12/22 و 19:24 دقیقه ارسال شده است

لاابل

زبانحال سیدالشهداء

مادر آب ، آبروی آب
حسنت از غمت ندارد تاب
میخ در که برید امانش را
مجتبی را دمی بیا دریاب

ای به غم ها اسیر مادر من
رو ز ماها نگیر مادر من
هیجده بهار عمری نیست
از چه گشتی تو پیر مادر من

گشته مویت سپید واویلا
تو نداری امید واویلا
میخ در با هزار بی رحمی
سینه ات را درید واویلا

من و زینب برات می میریم
پای درد و بلات می میریم
تو چرا پای ما شهیده شوی
من و زینب به پات می میریم

حالا حضرت زینب کبری س زبون میگیرن

نذر کردم برای لبخندت
که شوم آشنای لبخندت
اندکی هم بخند مادر من
جان زینب فدای لبخندت

اشک من بیشمار می ماند
دخترت بی قرار می ماند
از تو تنها برای من مادر
چادرت یادگار می ماند


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف