پیراهن عزای تو دارم به تن حسین روحی دمیده در تنم این پیرهن حسین با اشک و روضه شیر به من داده مادرم تر

پیراهن عزای تو دارم به تن حسین روحی دمیده در تنم این پیرهن حسین با اشک و روضه شیر به من داده مادرم تر

پیراهن عزای تو دارم به تن حسین روحی دمیده در تنم این پیرهن حسین با اشک و روضه شیر به من داده مادرم تر

پیراهن عزای تو دارم به تن حسین روحی دمیده در تنم این پیرهن حسین با اشک و روضه شیر به من داده مادرم تر

پیراهن عزای تو دارم به تن حسین روحی دمیده در تنم این پیرهن حسین با اشک و روضه شیر به من داده مادرم تر
پیراهن عزای تو دارم به تن حسین روحی دمیده در تنم این پیرهن حسین با اشک و روضه شیر به من داده مادرم تر
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
پیراهن عزای تو دارم به تن حسین روحی دمیده در تنم این پیرهن حسین با اشک و روضه شیر به من داده مادرم تر

یا حسین (ع)

 

پیراهن عزای تو دارم به تن حسین
روحی دمیده در تنم این پیرهن حسین
با اشک و روضه شیر به من داده مادرم
تربت گذاشته پدرم در دهن حسین
قلبی شکسته دیده ی تر سینه ای کبود
دارم نشان عشق تو را در بدن حسین
از ماتم تو عاقبتم جان سپردن است
پس حک کنید بر لحدم عشق من حسین
وقتی کنار جسم کفن پوشم امدید
گریه کنید و ندبه که ای بی کفن حسین

 

حسین خدا یار


تعداد بازديد : 217
دوشنبه 22 دی 1393 ساعت: 19:24
نویسنده:
نظرات(3)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط علی اشتری در تاریخ 1393/10/22 و 21:26 دقیقه ارسال شده است

علی اشتری

مرا ایینه بر دوش افریدند
مرا با گل هم اغوش افریدند
من از ایینه داران غدیرم
اگر چه طفل شیرم شیر گیرم
مرا در اسمان اواز کردند
مرا زهرا شنا سان ناز کردند
طفیل تربت بانوی ابم
نوای لای لایی ربابم
کلید مشکلات عالمینم
علی سوم بیت الحسینم
من از نسل یل خیبر گشایم
گره از کارها وا می نمایم
غروب اخرین گلفروشم
سر افتاده ی بر روی دوشم



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف