ای انکه نهان ز دیده در صحرایی زیبا پسر فاطمه ی زهرایی ای قبله ی کایینات بر خلق جهان کشتی نجات شیعه ی

ای انکه نهان ز دیده در صحرایی زیبا پسر فاطمه ی زهرایی ای قبله ی کایینات بر خلق جهان کشتی نجات شیعه ی

ای انکه نهان ز دیده در صحرایی زیبا پسر فاطمه ی زهرایی ای قبله ی کایینات بر خلق جهان کشتی نجات شیعه ی

ای انکه نهان ز دیده در صحرایی زیبا پسر فاطمه ی زهرایی ای قبله ی کایینات بر خلق جهان کشتی نجات شیعه ی

ای انکه نهان ز دیده در صحرایی زیبا پسر فاطمه ی زهرایی ای قبله ی کایینات بر خلق جهان کشتی نجات شیعه ی
ای انکه نهان ز دیده در صحرایی زیبا پسر فاطمه ی زهرایی ای قبله ی کایینات بر خلق جهان کشتی نجات شیعه ی
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
ای انکه نهان ز دیده در صحرایی زیبا پسر فاطمه ی زهرایی ای قبله ی کایینات بر خلق جهان کشتی نجات شیعه ی

ای آنکه نهان ز دیده در صحرایی
زیبا پسر فاطمه ی زهرایی
ای قبله ی کایینات بر خلق جهان
کشتی نجات شیعه ی مولایی
................................. ..
با آنکه ندیده من شدم شیدایت
اندر دل خود یقین کنم پیدایت
از روز ازل در پی تو می باشم
جان هدیه کنم تا شنوم آوایت
............................ .........
دیوانه اگر شدم من از بوی تو شد
والله دلم بسته به گیسوی تو شد
هر کس سخن از بهشت گوید اما
اندر دو جهان بهشت من روی تو شد
....................... ............
خوشا آنکس که بیمار تو باشد
دلی دارم گرفتار تو باشد
به دامان می چکد اشکم زدیده
امیدش فیض دیدار تو باشد

 

پروانه امیر افشاری


تعداد بازديد : 167
دوشنبه 22 دی 1393 ساعت: 19:20
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف