چون میشوم خمار می ناب میزنم از مستی شدید رگ خواب میزنم حافظ تو دم ز باده ی شیراز میزنی من دم ز چای روضه ی ارباب میزنم شاعر : محمد حسن بیاتلو

چون میشوم خمار می ناب میزنم از مستی شدید رگ خواب میزنم حافظ تو دم ز باده ی شیراز میزنی من دم ز چای روضه ی ارباب میزنم شاعر : محمد حسن بیاتلو

چون میشوم خمار می ناب میزنم از مستی شدید رگ خواب میزنم حافظ تو دم ز باده ی شیراز میزنی من دم ز چای روضه ی ارباب میزنم شاعر : محمد حسن بیاتلو

چون میشوم خمار می ناب میزنم از مستی شدید رگ خواب میزنم حافظ تو دم ز باده ی شیراز میزنی من دم ز چای روضه ی ارباب میزنم شاعر : محمد حسن بیاتلو

چون میشوم خمار می ناب میزنم از مستی شدید رگ خواب میزنم حافظ تو دم ز باده ی شیراز میزنی من دم ز چای روضه ی ارباب میزنم شاعر : محمد حسن بیاتلو
چون میشوم خمار می ناب میزنم از مستی شدید رگ خواب میزنم حافظ تو دم ز باده ی شیراز میزنی من دم ز چای روضه ی ارباب میزنم شاعر : محمد حسن بیاتلو
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
چون میشوم خمار می ناب میزنم از مستی شدید رگ خواب میزنم حافظ تو دم ز باده ی شیراز میزنی من دم ز چای روضه ی ارباب میزنم شاعر : محمد حسن بیاتلو

چون میشوم خمار می ناب میزنم

از مستی شدید رگ خواب میزنم

حافظ تو دم ز باده ی شیراز میزنی 

من دم ز چای روضه ی ارباب میزنم

 

شاعر : محمد حسن بیاتلو


تعداد بازديد : 489
پنجشنبه 06 آذر 1393 ساعت: 13:11
نویسنده:
نظرات(1)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط #زمینه شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها# 🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸 بند1: شبها تو خرابه، میکنم هواتو کی بریده بابا، اینج در تاریخ 1393/09/06 و 15:26 دقیقه ارسال شده است

#زمینه شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها#  🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸  بند1:  شبها تو خرابه، میکنم هواتو کی بریده بابا، اینج

#زمینه شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها#

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

بند1:

شبها تو خرابه، میکنم هواتو
کی بریده بابا، اینجوری رگاتو
یادته مدینه، سر رو پات میذاشتم
چی شده سرت رو، روی پام گذاستم

بابا حسین عشق منی
بمیرم که بی کفنی
اینجا بهم میگن یتیم
من الذی ایتمنی

خوابم نمی بره شبا
نپرس از این کبودیا
یادگاری مونده به جا
از کوچه ی یهودیا

(من الذی ایتمنی...)

🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶

بند2:

دشمنت حسابی، موهامو کشیده
قدم هم شبیه، مادرت خمیده
پای نیزه بابا، گریه کردم هر دم
خم شدی و بوسه، از لبات گرفتم

دور از چشم تو و عمو
سیلی میزد به من عدو
از بس موهامو کشیدن
روی سرم نمونده مو

زخمی که توی گلومه
زخم رو سر عمومه
روزی صدبار دق میکنم
آخه سرت روبرومه

(من الذی ایتمنی...)

🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶

نذر عمه سادات سلام الله علیها
شعروسبک: علیرضاعابدی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف