امام حسین(ع)-مناجات این روزها پر از تب مولا کجایی ام اما هنوز کوفه ای از بی وفایی ام ای زخمی از دوروئی من! دوست دارمت در گیرودار تیرگی و روشن

امام حسین(ع)-مناجات این روزها پر از تب مولا کجایی ام اما هنوز کوفه ای از بی وفایی ام ای زخمی از دوروئی من! دوست دارمت در گیرودار تیرگی و روشن

امام حسین(ع)-مناجات این روزها پر از تب مولا کجایی ام اما هنوز کوفه ای از بی وفایی ام ای زخمی از دوروئی من! دوست دارمت در گیرودار تیرگی و روشن

امام حسین(ع)-مناجات این روزها پر از تب مولا کجایی ام اما هنوز کوفه ای از بی وفایی ام ای زخمی از دوروئی من! دوست دارمت در گیرودار تیرگی و روشن

امام حسین(ع)-مناجات این روزها پر از تب مولا کجایی ام اما هنوز کوفه ای از بی وفایی ام ای زخمی از دوروئی من! دوست دارمت در گیرودار تیرگی و روشن
امام حسین(ع)-مناجات این روزها پر از تب مولا کجایی ام اما هنوز کوفه ای از بی وفایی ام ای زخمی از دوروئی من! دوست دارمت در گیرودار تیرگی و روشن
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
امام حسین(ع)-مناجات این روزها پر از تب مولا کجایی ام اما هنوز کوفه ای از بی وفایی ام ای زخمی از دوروئی من! دوست دارمت در گیرودار تیرگی و روشن

امام حسین(ع)-مناجات

 

این روزها پر از تب مولا کجایی ام

اما هنوز کوفه ای از بی وفایی ام

ای زخمی از دوروئی من! دوست دارمت

در گیرودار تیرگی و روشنایی ام

گم کرده ام مسیر تو را در غبار شهر

اما اسیر توست دل روستایی ام

گفتند کربلای زمینی... نیامدم

حالا که راه بسته شده من هوایی ام

این بار چندم است که تا مرز آمدم

آه از شکسته بالی و بی دست و پایی ام...

پلکم که گرم می شود از خواب می پرم

با سرفه های همسفر شیمیایی ام

آورده ام بضاعت مزجاة قوم را

انگشتر "عزیز"م و تسبیح دایی ام

آورده ام پناه به شش گوشه ی غمت

برگشته ام به اصلیت نینوایی ام

دستت همیشه روی سر ما پیاده هاست

این اربعین به لطف خدا کربلایی ام

::

شعر از سرم پرید... دلم پیش موکب است

این بار چندم است که یخ کرد چایی ام

 

حسن بیاتانی

 


تعداد بازديد : 109
پنجشنبه 22 آبان 1393 ساعت: 11:28
نویسنده:
نظرات(2)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط لببل در تاریخ 1393/08/24 و 0:02 دقیقه ارسال شده است

لببل

دلامون پر از هیاهو
چشامون برات پر آبه
ساعت صبر خدامون
شاید این جمعه بخوابه

پره اشکه دیده هامون
تو کجایی گل زهرا
جوونام پیر شدن آقا
کی میایی گل زهرا

از خدا همش میپرسم
که کجاس نشونی تو
دل من تنگ برای
تو و همزبونی تو

مارو نا امید نزاری
توی این ظلمت دنیا
باز میگم از ته قلبم
کجایی نور ثریا

خلاصه آقای خوبم
دلامون تنگ براتو
چیزی از تو کم نمیشه
برسون به ما نگاتو

میدونم دروغه آقا
همه کارام همه حرفام
حتی این جمله که میگم:
\"آقاجون من تو رو می خوام\"


از غم دوریت کبابم
مثل آهن مذابم
می خوابم به عشق چشمات
کاش یه شب بیای به خوابم


تو به من نزدیکی آقا
اما من ازت چه دورم
همه جا هستی ولی من
نمیبینم چون که کورم

صبر من تمومه دیگه
دیدن آرزومه دیگه
بدون حب تو آب هم
خوردنش حرومه دیگه

همه فکر اینن آقا
که دو شون بشه چهارتا
ده بشه چهارتاهاشون
ده تاشون بشه هزارتا

هرکی شعرمو میخونه
به به و چه چه کارش
به به و چه چه برای
خودشو و ایل و تبارش


تو کجایی گل نرگس .........

سروده جعفر ابوالفتحی


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف