آقای من... گذشت امسال...بازم موندی و ما دعا کن سر به راه تر شیم یه خورده قبول کن گریه امسال ما رو... تا سال بعد، کی زنده و کی مُرده

آقای من... گذشت امسال...بازم موندی و ما دعا کن سر به راه تر شیم یه خورده قبول کن گریه امسال ما رو... تا سال بعد، کی زنده و کی مُرده

آقای من... گذشت امسال...بازم موندی و ما دعا کن سر به راه تر شیم یه خورده قبول کن گریه امسال ما رو... تا سال بعد، کی زنده و کی مُرده

آقای من... گذشت امسال...بازم موندی و ما دعا کن سر به راه تر شیم یه خورده قبول کن گریه امسال ما رو... تا سال بعد، کی زنده و کی مُرده

آقای من... گذشت امسال...بازم موندی و ما دعا کن سر به راه تر شیم یه خورده قبول کن گریه امسال ما رو... تا سال بعد، کی زنده و کی مُرده
آقای من... گذشت امسال...بازم موندی و ما دعا کن سر به راه تر شیم یه خورده قبول کن گریه امسال ما رو... تا سال بعد، کی زنده و کی مُرده
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
آقای من... گذشت امسال...بازم موندی و ما دعا کن سر به راه تر شیم یه خورده قبول کن گریه امسال ما رو... تا سال بعد، کی زنده و کی مُرده

آقای من...

گذشت امسال...بازم موندی و ما

دعا کن سر به راه تر شیم یه خورده

قبول کن گریه امسال ما رو...

تا سال بعد، کی زنده و کی مُرده

 

 

محمد کاظمی نیا


تعداد بازديد : 81
پنجشنبه 15 آبان 1393 ساعت: 10:21
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف