کشته است مرا دیدن این حلق بریده والاه به مظلومی تو دیده ندیده تا از سر نیزه نظر تو به من افتاد بی خود ز خودم کرد همان برق دو دیده برخیز وببین

کشته است مرا دیدن این حلق بریده والاه به مظلومی تو دیده ندیده تا از سر نیزه نظر تو به من افتاد بی خود ز خودم کرد همان برق دو دیده برخیز وببین

کشته است مرا دیدن این حلق بریده والاه به مظلومی تو دیده ندیده تا از سر نیزه نظر تو به من افتاد بی خود ز خودم کرد همان برق دو دیده برخیز وببین

کشته است مرا دیدن این حلق بریده والاه به مظلومی تو دیده ندیده تا از سر نیزه نظر تو به من افتاد بی خود ز خودم کرد همان برق دو دیده برخیز وببین

کشته است مرا دیدن این حلق بریده والاه به مظلومی تو دیده ندیده تا از سر نیزه نظر تو به من افتاد بی خود ز خودم کرد همان برق دو دیده برخیز وببین
کشته است مرا دیدن این حلق بریده والاه به مظلومی تو دیده ندیده تا از سر نیزه نظر تو به من افتاد بی خود ز خودم کرد همان برق دو دیده برخیز وببین
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کشته است مرا دیدن این حلق بریده والاه به مظلومی تو دیده ندیده تا از سر نیزه نظر تو به من افتاد بی خود ز خودم کرد همان برق دو دیده برخیز وببین

کشته است مرا دیدن این حلق بریده

والاه به مظلومی تو دیده ندیده

تا از سر نیزه نظر تو به من افتاد

بی خود ز خودم کرد همان برق دو دیده

برخیز وببین خواهر تنها شده ی تو

از حرمله و شمر چه دیده چه شنیده

 

حمید کریمی


تعداد بازديد : 227
دوشنبه 12 آبان 1393 ساعت: 12:29
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف