خون روی پر تورا چه کنم پاسخ مادر تورا چه کنم گر که قنداقه را کنم مخفی تیر در حنجر تورا چه کنم گر که داغ تورا ز یاد برم خنده آخر تورا چه کنم

خون روی پر تورا چه کنم پاسخ مادر تورا چه کنم گر که قنداقه را کنم مخفی تیر در حنجر تورا چه کنم گر که داغ تورا ز یاد برم خنده آخر تورا چه کنم

خون روی پر تورا چه کنم پاسخ مادر تورا چه کنم گر که قنداقه را کنم مخفی تیر در حنجر تورا چه کنم گر که داغ تورا ز یاد برم خنده آخر تورا چه کنم

خون روی پر تورا چه کنم پاسخ مادر تورا چه کنم گر که قنداقه را کنم مخفی تیر در حنجر تورا چه کنم گر که داغ تورا ز یاد برم خنده آخر تورا چه کنم

خون روی پر تورا چه کنم پاسخ مادر تورا چه کنم گر که قنداقه را کنم مخفی تیر در حنجر تورا چه کنم گر که داغ تورا ز یاد برم خنده آخر تورا چه کنم
خون روی پر تورا چه کنم پاسخ مادر تورا چه کنم گر که قنداقه را کنم مخفی تیر در حنجر تورا چه کنم گر که داغ تورا ز یاد برم خنده آخر تورا چه کنم
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
خون روی پر تورا چه کنم پاسخ مادر تورا چه کنم گر که قنداقه را کنم مخفی تیر در حنجر تورا چه کنم گر که داغ تورا ز یاد برم خنده آخر تورا چه کنم

خون روی پر تورا چه کنم

پاسخ مادر تورا چه کنم

 

گر که قنداقه را کنم مخفی

تیر در حنجر تورا چه کنم

 

گر که داغ تورا ز یاد برم

خنده آخر تورا چه کنم

 

بچه ها را اگر کنم آرام

شیون مادر تورا چه کنم

 

پسرم مادرت به روی نی

تا نبیند سر تورا چه کنم

 

لب گشا و خودت بگو بابا

چه کنم پیکر تورا چه کنم


تعداد بازديد : 135
شنبه 10 آبان 1393 ساعت: 9:54
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف